“עמרי שלי, לך אני מבטיחה שאהיה חזקה ונחושה אהוב, אני חייבת!”

כבר הרבה זמן אני רוצה לעדכן אתכם חברים ומשפחה יקרים, אבל לא מוצאת את המילים והאנרגיות,
עכשיו החלטתי שאני עושה זאת,
כי כל כך הרבה קיבלתי ומקבלת חיזוקים מכם ומאנשים טובים שאני פוגשת כל הזמן שעוקבים מחבקים ומתפללים להצלחתנו בתהליך הזה וזה מחזק אותנו מאוד,
התהליך לא פשוט ודורש מאיתנו המון כוחות נפש שלפעמים בזמן שעובר ובמהמורות שבדרך לא פעם אתה תוהה מאיפה תגייס את הכוחות הנפשיים שדרושים כדי להמשיך הלאה!
אעשה סדר בדברים, ב27.9.16 לאחר תהליך ארוך ומתיש שלקח שלוש וחצי שנים, כבוד השופטת יוכבד גרינוולד מבית המשפט לענייני משפחה שבערכאות זה בית משפט שלום פסקה לטובתנו וקיבלה את תביעתנו, אציין שלא בכדי זה לקח כל כל הרבה זמן, ההחלטה לא התקבלה בקלות ראש ולא מהבטן , כמו שאני קוראת לעיתים בביקורות, השופטת זימנה מומחים רבים מטעם בית המשפט שרובם וכמעט כולם תמכו בבקשתנו לאחר פגישות רבות וראיונות ועוד ועוד!
הפסיקה שהשופטת החכמה והמיוחדת
נתנה הינה מבוססת מאוד ומנומקת מאוד
אציין גם שהפרקליטות לא עשתה כמעט דבר בתיק לא הביאה מומחים מטעמה, לא העלתה אותנו על דוכן העדים, רק נקטה בתחבולות של עיכובים!
ההתרגשות והשמחה שלנו הייתה קצרה, קצרה מידי
כמה ימים לאחר מתן ההחלטה הפרקליטות הגישה בקשה לצו עיכוב ביצוע, עד שתחליט אם היא מערערת בתיק כדי שלא נעשה משהו שהוא בלתי הפיך, אנחנו השבנו ואז השופטת דחתה את הבקשה שלהם, כי באמת קצה נפשה בעיכובים שלהם ובתחבולות שלהם וגם כי היא באמת לדעתי, הייתה שלמה עם החלטתה.
מעודדים שוב, קבענו פגישה עם מומחה פיריון מהשורה הראשונה להתחיל להניע את התהליך, יום לפני הפגישה המדינה הגישה צו עיכוב ביצוע לבית המשפט המחוזי וביקשה לראות בבקשה ערעור,
בית המשפט המחוזי אישר להם צו עיכוב
ביצוע, אבל לא קיבל את זה כערעור וביקש מהם בעדינות לנסח ערעור כמו שצריך וזאת במסגרת הזמן שנותר להם לערער על ההחלטה של בית המשפט לענייני משפחה – השלום ,
דהיינו 45 יום ומכיוון
שהחגים נפלו באמצע עמדו לרשותם למעלה מ50 יום
ביום ראשון ה19 בנובמבר בשעה 1700, פג תוקף הזמן שנותר למדינה להגיש את הערעור!
כל אותו יום חיכינו נרגשים בתקוה שהם החליטו שדי להלחם בנו, אולי הפרקליטות שקלה והחליטה לא לערער, הבדיקה האחרונה שנעשתה ב4 וחצי הראתה שלא נכנס ערעור, קשה היה לי לנשום חיכיתי לבשורה שזהו נגמר אפשר להתקדם!
ואז באכזריות בלתי מובנת בשעה 16:45 לערך, רבע שעה, עשר דקות לפני סיום הזמן הפרקליטות הגישה את הערעור!!!
,
באמת שקשה לי לתאר את ההרגשה
שלנו לנוכח ההתנהלות הזו,
זה היה ריסוק ומעיכה שלנו, עוד פרק בהתנהלות שלהם נגדנו,
התנהלות של שבירה והתשה!
ועכשיו עומדת לפנינו שוב התמודדות במשפט!
המשפט בבית המשפט המחוזי יתחיל בתאריך 4.1.17 ומי יתן והשם יהיה בעזרנו!
עמרי שלי, לך אני מבטיחה שאהיה חזקה ונחושה אהוב, אני חייבת! 
 

תגובות