כפר סבא: הערב ישיבת מועצת עיר

על הפרק: איכות המזון בגני יול”א 
ביום רביעי השבוע תעלה לדיון הצעה לסדר של סיעת תפו"ח בראשות יובל לוי לפיה "​בשבועות האחרונים מאות רבות של הורים התלוננו בכל הפורומים האפשריים על איכות המזון בגני יול"א בעיר. לילדים שלנו מגיע שישקיעו בהם קצת יותר מעשרה ₪ לספק עבור מנה (כלומר פחות ממחצית מזה בשווי ריאלי למנה לילד), ומזון יותר בריא ויותר איכותי", טוענת חברת הרשימה קרן עם שלם נדלר. 

בתוך כך יצויין כי מועצת העיר דחתה בישיבתה הראשונה לפני שבועיים וחצי את ההצעה לקיים את ישיבות מועצת העיר בתחילת השבוע כך שהעיתונות הכתובה תוכל לסקר באותו סופשבוע את הישיבה. 

ראש העירייה יהודה בן חמו ביקש לקבוע את יום רביעי הראשון של כל חודש בשעה 18:00 בערב. "מדובר בישיבות, ובטח הקרובות, שהן יהיו ישיבות ארוכות. אנחנו לא רוצים להיכנס לחצות הליל, ודווקא מתוך התחשבות בציבור הנשים שנדרשות מטבע הדברים להגיע למשפחה ולילדים", אמר בן חמו. 

חבר המועצה אורן כהן ביקש לקיימן בימי שני "כך שהתוכן שלהם יוכל להיכנס לעיתון".

חבר המועצה יובל לוי:"אני תומך בדעתו של אורן כהן. מועצת העיר מגיעה לעיתונות בדרך כלל, לדוברות יש את הקומוניקטים שלהם מוכנים. הנושאים מגיעים תמיד באיחור או מפי הדוברות. אין פה כיסוי ראוי, אין פה כיסוי מאוזן. יום שני זה יום נוח, ואז יש לנו את הזמן להגיע לעיתונות עם תיאור טרי ועם פירוט מלא". 

רויטל לן כהן, מסיעת מרצ העירה על דברי בן חמו "לאור התנועה המתרחשת בעולם שגם אבות מבקשים להיות הורים לילדיהם, האמירה שנשים צריכות לחזור הביתה, היא לא לילדיהן, לא רק שהיא לא ראויה ברמה של נשים, אני חושבת שהיא לא פיירית כלפי האבות שנמצאים פה. ואם אתה כבר מתחשב בנשים, אז בתור אמא לילדים קטנים, 18:00 זה נורא קשה". 

תמכו בהצעה של אורן כהן כל חברי סיעת תפו"ח, יובל לוי, אלי כהן וענת קלומל, סיעת תנופה: איתן צנעני ואמיר קולמן, כל השאר התנגדו. 

תגובות