בהתערבות נוה גור, יוסר מתקן הגישה ברחוב הזקיף 6

 
גור נפגש השבוע עם נציג טכני בכיר של חברת הוט מובייל, עם נציגי ועד הפעולה, ועם בעל הנכס ברחוב הזקיף 6 וסיכם איתם כי במהלך החודש הקרוב יוסר מתקן הגישה שהותקן בדירה.

צעד ראשון בדרך להסדרת נושא התקנת האנטנות ומתקני הגישה הסלולאריים בתוך העיר הוד השרון.

בהודעה לעיתונות ששיגר השבוע נוה גור צויין: "סימן חיובי בדרך להסדרת העניין נמצא השבוע כאשר סגן ראש העיר הנכנס, נוה גור ("יש עתיד עם דרך העיר") הגיע להסכמה עם נציג בכיר מחברת הוט ועם בעל הנכס ברחוב הזקיף 6 שבביתו הותקן מתקן גישה סלולארי, כי המתקן יוסר בתוך כחודש ויועבר למקום חליפי".

במהלך החודשים האחרונים היה נושא הצבת המתקן בדירת מגורים בבניין ברחוב הזקיף סלע מחלוקת בין הדיירים שאף ארגנו פעולות מחאה נגד הדייר בדרישה להסרתו המיידית של המתקן. הדיירים אף תכננו הפגנת מחאה נגד הדייר ביום שישי האחרון.

במהלך כל החודשים האחרונים היה נוה גור פעיל מאחורי הקלעים ומעורב בניסיונות ליישב את המחלוקת בין ועד הפעולה של שני הבניינים, חברת הוט מובייל והדייר שעל גגו הוצבו המתקנים.

נוה גור: "אני מודה ומעריך את שיתוף הפעולה של כל המעורבים. אני רוצה להודות לוועד הפעולה שהמתין עם פעולותיו ונענה לבקשתי להשהות במספר ימים את פעולות המחאה שתוכננו ואת ההפגנות, כדי לתת לי הזדמנות ליישב את הקונפליקט בנועם.

"ברמת הכלל נדרשת כאן, לטעמי, עבודה מקיפה, רצינית ומקצועית שתסדיר פעם אחת ולתמיד את כל נושא פריסת האנטנות הסלולאריות בהוד השרון.  כסגן ראש העיר, יש בכוונתי לפעול לקידום הנושא יחד עם התושבים, אנשי המקצוע מהעירייה, המשרד לאיכות הסביבה, ועם חברות הסלולר. כפי שעשתה יעל גרמן בתקופתה כראשת עיריית הרצלייה. בכוונתי להוביל מהלך נרחב להוצאת רוב האנטנות ומתקני הגישה ממרכז העיר ומשכונות המגורים למעטפת העיר החיצונית."
 

תגובות