תושב כפר סבא מוטי סיקרון מבקש מהעירייה לפעול לטובת בניית דירות בנות שלושה חדרים

תושב כפר סבא מוטי סיקרון פתח ביום ראשון השבוע עצומה המבקשת להמחיש את נחיצות בניית דירות שלושה חדרים בכפר סבא “מדיניות העירייה שלא לבנות דירות קטנות של שניים שלושה חדרים בעיר פוגעת בתושבים, יוצרת עייוות ובכיה לדורות”

סיקרון מבקש מהציבור להצטרף אליו למחאה ולהפעיל לחץ על הנהלת העירייה בתקווה שזו תפעל לבניית 3 חדרים ברחבי העיר, בפרוייקטים אותם בונה העירייה בפרט ובקביעת בירוקרטיה על הקבלנים בכלל "הטיעון העיקרי מצד העירייה שלא לבנות דירות כאלה הוא "כדי לשמור על רמה סוציואקונומית גבוהה של אוכלוסיה בעיר", שזה, במילים אחרות" שלא יבואו לגור בעיר אנשים שאין להם כסף". טיעון זה מעורר חלחלה ותחושה של אפלייה מתקופות חשוכות ורחוקות. למיטב ידיעתי והבנתי, עיר צריכה להיות מורכבת ממגוון אנשים שהדבר היחיד המשותף להם הוא שהם בחרו לגור בה, ביניהם ישנם זוגות נשואים עם או בלי ילדים, רווקים ורווקות, גרושים, קשישים ועוד כל מיני הרכבים של משפחות ובודדים. לדעתי, עיר צריכה להיות מספיק מגוונת כדי שתוכל לאפשר לכולם לחיות בה".

סיקרון מדגיש בעצומה כי "לא יתכן שהורה גרוש, ויש כאלה רבים כיום, כולל אני, יצטרך להתרחק מילדיו רק בגלל שאינו יכול לרכוש דירה 3 חדרים בעיר, כי פשוט אין להשיג. ואם כבר יש, הן ישנות ויקרות. לא יתכן שגבר או אישה רווקים שגדלו בעיר, יצטרכו לעזוב אותה רק בגלל שלא התחתנו ואינם יכולים לרכוש דירה לפי מידתם. לא יתכן אותו מצב גם עם מבוגרים בגיל הפנסיה שרוצים להישאר בעיר, בדירה קטנה, גם בזקנתם. ולא יתכן שבגלל מדיניות זו של העירייה, יזנקו מחירי דירות 3 חדרים בחוסר פרופוציה, כי בכל זאת, הביקוש גדול ואין היצע. זוהי מדיניות של האחדה – כולם אותו דבר ומי שיוצא דופן, שילך! – זוהי מדינויות של מיטת סדום, של חוסר רגישות ואף רשעות! אני פונה לכל תושבי כפר סבא שחושבים על העתיד שלהם ושל ילדיהם, לקום נגד מדיניות העירייה המפלה ולפעול לשינויה". 

צילום: תומר דואק

תגובות