שכונת הדרים בכפר סבא: התושבים מקימים סיירת ביטחון בשכונה

תושבי השכונה מקימים סיירת ביטחון לנוכח גל הפריצות בשכונה ופניות תושבים רבים “בשיתוף פעולה של תושבי השכונה, המשטרה והעירייה נוכל לשפר באופן משמעותי את הרגשת הביטחון ולהפחית את כמות הפריצות בשכונה”
לנוכח גל הפריצות בשכונה החליט ועד השכונה להקים בשכונה סיירת ביטחון תושבים. "אנו סוברים כי בשיתוף פעולה של תושבי השכונה, המשטרה והעירייה נוכל לשפר באופן משמעותי את הרגשת הביטחון ולהפחית את כמות הפריצות בשכונה", מסר הוועד "ההצלחה כרוכה במוכנות התושבים להתנדב". 

התושבים הוזמנו למפגש לקבלת הסבר על הקמת סיירת ביטחון ביום חמישי ה 2/1/14 בשעה 21:00 במרכז גלר. למפגש יגיעו: מפקד השכונות המזרחיות, מפקד העיר, מפקד התחנה ואחראי ביטחון מטעם העירייה.

ממשטרת כפר סבא נמסר בתגובה:"שוטרי וקציני תחנת כפר סבא ביחד עם המתנדבים הרבים משקיעים לילות וימים על מנת להביא את העבריינים אל מאחורי סורג ובריח. לצורך כך תוגברו סיורי השוטרים ובעיר פועלים כוחות משטרה גלויים וסמויים וכן כוחות נוספים והכל למען איכות ורמת חייהם של התושבים. במהלך כל השנה נעצרו עשרות רבות של חשודים בביצוע עבירות של התפרצויות לבתים ורכבים, חלקם נעצרו בשעת ביצוע העבירה וחלקם בעקבות פעולות חקירה מאומצות ואינטנסיביות של משרד החקירות בתחנת המשטרה. נגד רבים מהחשודים הוגשו כתבי אישום והם עצורים עד לסיום ההליכים המשפטיים המתנהלים נגדם בימים אלה. מעצרים אלו הנם תוצאה של פעילות נחושה מסביב לכל שעות היממה של שוטרי התחנה והכוחות הפועלים בשטח". 


צילום: רונן רוטפרב

תגובות