פתח תקווה: שמע את גזר דינו בבית המשפט ויצא לפרוץ לרכבים

שני חשודים נתפסו “על חם” כשהם פורצים לרכב בחניון בית המשפט בפתח תקווה. השוטרים שעצרו אותם מצאו בכיס מכנסיו של אחד מהם פרוטוקול מדיון שהסתיים זה עתה בו קרא בפניו השופט את גזר דינו בגין התפרצות לרכב והרשיע אותו במעשה
הצעיר וחברו יצאו מאולם בית המשפט לאחר שכבוד השופט הקריא באוזני אחד מהם את הכרעת דינו בתיק שעניינו פריצה לרכב. השניים נכנסו לחניון הסמוך בדרכם לרכב שהמתין להם והבחינו כי באחד הרכבים תיק, לא התאפקו, פרצו לרכב ונתפסו "על חם". עכשיו יצטרכו להתחיל את כל ההליך הפלילי מהתחלה כי הרגלים קשה לשנות.

בלשים מהיחידה ללוחמה בפשיעה מתחנת המשטרה בפתח תקווה הבחינו בשני צעירים המנסים לפרוץ לרכב באחד החניונים הסמוך לבית המשפט בעיר. השניים התקשו, כלי הפריצה שהיה ברשותם לא הצליח לפתוח את דלת הרכב והם נטשו את המוכנית ואת כוונתם לפרוץ אליה ונכנסו למבנה בו שוכן בית המשפט.

כעבור שעה יצאו מהמבנה ועשו דרכם בין שורות הרכבים שחנו בחניון. בעוד השניים פוסעים במעברים הבחינו ברכב בו מונח תיק על אחד הספסלים. ניגשו לרכב, פרצו אותו, לקחו את התיק ונמלטו. גם הפעם מעשיהם לא נעלמו מעיניהם הבוחנות של בלשי תחנת פתח תקווה שקפצו ממחבואם ועצרו את השניים.

בעת מעצרם נמצא ברשותם התיק ובכיס מכנסיו של אחד מהם נמצא פרוטוקול מדיון שהתקיים זה עתה בבית המשפט הסמוך. אחד השוטרים לקח לידיו את הפרוטוקול קרא אותו וחייך, השניים (22, 18) תושבי אור יהודה יצאו זה עתה מדיון בעניינו של המבוגר מבין השניים בו הוגש נגדו כתב אישום בגין התפרצות לרכבים. במהלך הדיון כבוד השופט קרא בפניו את הכרעת הדין בה החליט להרשיע אותו במעשה.
השניים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה וכעת יצטרכו להתחיל את ההליך מהתחלה, הליך שאחד מהם כבר מורגל בו. 

תגובות