בכירי משרד השיכון והשר אורי אריאל סיירו בשומרון

מנהלי המחוזות של משרד הבינוי והשיכון סיירו אתמול (חמישי) בשומרון יחד עם שר השיכון אורי אריאל. השר אריאל: “בזכות העבודה המשותפת של כולנו נצליח בע”ה לייצב את מחירי הדיור ולהוריד אותם”
 
בכירי משרד השיכון סיירו ביישובי השומרון והשקיפו גם על העיר שכם. באיתמר סיירו הבכירים בישוב ושוחחו עם ראש הישיבה הרב אביחי רונצקי על הקמתו של משכן אהוד, מבנה הישיבה החדש על שם אהוד פוגל.
בהר ברכה סיירו הבכירים באתרי בנייה, ונחשפו לשיטה המיוחדת שבה הישוב הוא זה שמקים את פרוייקט הבנייה ובכך חוסך את עלויות התיווך.

לאחר מכן המשיך השר אריאל וצוות משרדו להר עיבל, שם נפגשה הקבוצה עם סטודנטים במחלקה ללימודי ארץ ישראל והמשיכו יחד למזבח שחשף פרופ’ אדם זרטל על הר עיבל.
לסיור הצטרפו גם ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה וסגן ראש המועצה יוסי דגן.

השר ואנשי משרדו קיבלו סקירה היסטורית- ארכיאולוגית מפי שוקי לוין, שהסביר על התגליות הרבות באתר, סיפר על ההוכחות שמצא זרטל למזבח ועל ההתנגדויות בקרב חלק מהחוקרים לממצאיו של זרטל.

לאחר מכן המשך צוות משרד השיכון לאתר שילה הקדומה ולמיצג החדש "מגדל הרואה" שם. אל הסיור בבנימין התלווה גם ראש המועצה האזורית בנימין אבי רואה.

שר השיכון אורי אריאל אמר: "הסיור היום היווה המשך לסיורים מקצועיים רבים שלנו בכל חלקי הארץ. אני מודה למנהלי המחוזות של המשרד על העבודה הקשה שלהם לאורך כל השנה. בזכות העבודה המשותפת של כולנו נצליח בע"ה לייצב את מחירי הדיור ולהוריד אותם."

גרשון מסיקה ראש מועצת שומרון בירך את שר השיכון אורי אריאל על בואו לשומרון בראש משלחת מנהלי המחוזות במשרד השיכון ואמר: "אני מברך את שר השיכון שהביא את מנהלי המחוזות להתחבר עם ראשית הקשר של עם ישראל עם ארץ ישראל במזבח יהושע בן נון למרגלות הר עיבל. שם נכרת ברית עם ישראל עם ארצו. מי יתן ונזכה להביא את רבבות עם ישראל לטייל ולהכיר את המקום הייחודי והחשוב הזה להיסטוריה היהודית." 

תגובות