Home Design, מתחם העיצוב החדש של השרון

המתחם כולל 14 חנויות במבנה מעוצב להפליא על שטח של כ8000 מ”ר IDdesign, קסטיאל as is, נטוצי, ניקולטי, Simply Wood,
כרמל קונספט, Lago ורבים אחרים
 
חברת ‘אשטרום נכסים’ פותחת בימים אלה את מתחם העיצוב החדש Home Design בנתניה. המתחם, המשתרע על פני 2 קומות בשטח של כ8000 מ"ר במבנה בו שכנה בעבר הרשת האוסטרית kika, יקבץ תחת קורת גג אחת את המותגים המובילים בתחום עיצוב הבית, בניהם IDdesign, קסטיאל as is, כרמל קונספט (כרמל Floor Design), ניקולטי, נטוצי, My Home Page, אולטימה, Simply Wood, Cattelanitalia ו-Lago. בנוסף למותגי העיצוב והריהוט, יכלול המתחם בית קפה מעוצב, תערוכות מתחלפות וגלריית תמונות.

לדברי אלון מנדלבאום, מנהל פיתוח מרכזי מסחר באשטרום נכסים: "המתחם החדש מאכלס את מיטב המותגים בתחום עיצוב הבית, כאשר המכנה המשותף הינו העיצוב הסופי של הבית, עם דגש על חדרי האירוח והמגורים.
המותגים המציגים נתבקשו ליצור חנויות קונספט ייחודיות, השונות משאר סניפיהם ברחבי הארץ, תוך פנייה גם לקהל האדריכלים ומעצבי הפנים.

במבנה המחודש של המתחם נעשו שינויים עיצוביים בהם הורדת הרוטונדה המרכזית, בניית מדרגות נעות לשיפור התנועה בין הקומות, תאורה מעוצבת ומתוחכמת והקמת בית קפה בקונספט ייחודי בחלל המרכזי של המתחם".

Home Design" משלב בתוכו מותגים ותיקים וחברות מנוסות בענף עיצוב הבית בישראל, אך עם זאת משלב חידושים שלא נמצאים במתחמים אחרים" מוסיף מנדלבאום.
"קסטיאל לראשונה יוצאים מהמרחב שלהם ופותחים חנות נוספת של המותג הנגיש as is. לאחר השקת המותג באפריל 2013 בתל אביב, החליטה החברה לצאת ולפתוח סניף נוסף על מנת שיוכלו להיות נגישים לאוכלוסיות נוספות ולא רק למי שנמצא בתל אביב וגוש דן.
כמו כן, תיפתח במתחם חנות רהיטים ראשונה למותג Domicil וחנות קונספט למותג האיטלקי המצליח LAGO המציע רהיטים "צפים" שרק לאחרונה פתח חנות קונספט חדשה בברלין".

לדברי עופר איתני, יו"ר קבוצת EFD המפעיל במתחם שלוש חנויות קונספט (IDdesign, כרמל ו-My Home Page): "מדובר במתחם עיצוב עדכני הממוקם במבנה יפהפה ובלוקיישן מצוין שיעניק פתרונות עיצוב לתושבי השרון והסביבה.
המתחם פונה לקהל יעד ממעמד הביניים שאוהב ומעריך עיצוב ואיכות, מחפש bast value for money ויחד עם זאת מחפש להיות מעודכן וטרנדי.

עוד מוסיף איתני: "גם משפחה ישראלית מבוססת מהרצלייה פיתוח שרוצה לעצב את חדרו של הנער המתבגר או את חדר המשפחה במרתף, יכולה למצוא פתרונות עיצוב במתחם וגם צעירים שזו להם הדירה הראשונה (עם המותג My Home Page), אך עיקר הפניה היא למשפחות "באמצע החיים" עם הכנסה מעל הממוצע".
"כמו כן, ריבוי המותגים המובילים במתחם יוצרת תחרות ותאפשר לצרכן ליהנות מכך".

בית קפה

בית הקפה החדש, הממוקם בקומת הכניסה ומהווה לב ליבו של המתחם, תוכנן ועוצב על ידי האדריכלית ומעצבת הפנים יעל זיתוני. בית הקפה עוצב בקונספט חדשני הן מבחינת אזורי הישיבה המחולקים לכורסאות, הדומי רביצה, כיסאות ושולחנות, והן מבחינת שימוש בחומרים שונים.
"השימוש בצבעים עזים מביא רעננות וחדשנות ומבטא אלגנטיות, תעוזה ושינוי במתחם החדש" מספרת זיתוני ומוסיפה "המטרה הייתה לייצר קונספט ייחודי ורוח חדשה שתשתלב עם חנויות העיצוב ובית הקפה כמקשה אחת.
מבית הקפה יוכלו ליהנות המבקרים במרכז, אדריכלים ומעצבים עם לקוחותיהם, אוהבי עיצוב או סתם אוהבי קפה שיוכלו לשבת ולדפדף במגזינים העוסקים בעיצוב, לקבל רעיונות והשראה לאופן בו ירצו לעצב את ביתם".

Home Design, רחוב הגביש 10, נתניה, מתחם האצטדיון

תגובות