22 חניות חדשות לרווחת הציבור בחניון מתחם מצדה בשכונת יוספטל

 מחלקת עבודות ציבוריות בעיריית כפר סבא השלימה בימים אלה את פיתחו של החניון במתחם מצדה בשכונת יוספטל
העבודות הן בהתאם לתוכנית העבודה וכן בהמשך לתוכנית החנייה העירונית שאושרה לאחרונה בעיריית כפר סבא. לרווחת תשובי השכונה ובאי המקום עומד כיום מגרש חנייה מוסדר עם 20 מקומות חניה ו- 2 מוקמות חנייה נכים על פי התקן.

תכנית פיתוח החנייה ותוספת מקומות החנייה תוכננה ע"י המהנדס ומתכנן התנועה שי מורן והיא נכללת בתוכנית החניות העירונית. מדובר בתכנית עבודה רחבת היקף, שתוביל לשיפור ניכר בתחום החנייה. כמו כן, במסגרת עבודות פיתוח המתחם שופץ גם מגרש הספורט השכונתי ברחוב מצדה מהיסוד. במקום הוקם מגרש ספורט משולב – קט רגל וכדורסל והותקנו בו מתקני ספורט מתאימים. במקום בוצעו תשתיות חשמל, הותקן משטח אספלט עם חיפוי אקרילי איכותי לסימון המגרשים ובוצע גידור ותיחום של המגרש לרווחת תושבי השכונה.

ראש העיר יהודה בן חמו, "הוספת 22 מקומות חנייה בשכונת יוספטל הינה חלק מהמדיניות העירונית להגדיל את מצאי החניות לרווחת תושבי השכונה והעיר וכחלק מהתהליך הכולל הגדלת מצבת החניות העירונית. נושא זה מצטרף כמובן גם לשדרוגו של מגרש הספורט שאף הוא משופץ לרווחת התושבים".

זוהר מדמון מנהל מחלקת עבודות ציבוריות, "פיתוחו של חניון מתחם מצדה משתלב בצורה נהדרת עם פיתוחו הכולל של המתחם ועם שדרוג מגרש הספורט במקום. אני מקווה כי התושבים יגיעו למקום וייהנו מהנוחות של מגרש חנייה בסמוך למגרש ספורט פעיל".

תגובות