רמת-השרון זכתה בחמישה כוכבי יופי והוכתרה כישוב המצטיין במחוז

המועצה לישראל יפה בשיתוף פיקוד העורף העניקו לרמת-השרון אות “חמישה כוכבי יופי” והכתירו את העיר כ”ישוב המצטיין במחוז דן” בתחום אחזקת מקלטים ציבוריים, לאור פעילות ענפה של אגף הביטחון בעיריית רמת-השרון בכל הקשור לשמירה על כשירות המקלטים הציבוריים הפזורים ברחבי העיר למצבי חירום
 
הטקס התקיים במועצה לישראל יפה במעמד השר להגנת העורף גלעד ארדן, אלוף פיקוד העורף איל איזנברג, יו"ר המועצה לישראל יפה אברהם כץ עוז, מפקד מחוז דן אל"מ אפי מישלב ובכירים נוספים ממשרדי ממשלה, פקע"ר ורשויות מקומיות. את עיריית רמת-השרון ייצג מנהל אגף הביטחון עזי חזקיה.

את התחרות ארגנה המועצה לישראל באמצעות צוותי מתנדבים אשר הגיעו לרמת-השרון וערכו בדיקה מקיפה של התחזוקה, המוכנות והכשירות של המקלטים הציבוריים, בהתאם לדרישות ותנאי פיקוד העורף.

עיריית רמת-השרון נערכה זה מכבר לכל תרחיש בטחוני, לרבות שמירה על מצב המקלטים ברמת תחזוקה גבוהה בכל ברחבי היישוב. ברחבי רמת השרון פזורים מקלטים, שמתוחזקים באופן שוטף לאורך כל השנה. העירייה מבצעת על בסיס יום-יומי, בדיקה מדוקדקת של כלל המקלטים ברמת-השרון, במטרה לוודא את כשירותם ולגרום לכך שבשעת חירום, תוך זמן קצר יוכלו לשמש את התושבים. נציגי התחרות מצאו כי כשירות המקלטים ברמת-השרון הינה ברמה טובה מאד ונותנים מענה לאוכלוסיה בשעת הצורך.

מנהל אגף הביטחון בעיריית רמת-השרון, עזי חזקיה קיבל תשבחות רבות ממארגני התחרות לאור הפעילות הענפה שמבצעת העירייה- פעילות שתורמת למוכנות הרשות המקומית לעתות חירום.

נזכיר, כי עיריית רמת-השרון ערכה שינוי במבנה הארגוני והקימה אגף בטחון חדש, שמרכז את כל הפעילות המערכתית בנושא. העירייה רואה חשיבות רבה בקידום יוזמות שיביאו להגברת הביטחון האישי, בין היתר גם בבדיקות תקופתיות ותחזוקה שוטפת של המקלטים הציבוריים.

תגובות