סניף בני עקיבא יזכה לתקצוב

ראש העיר הגיע לביקור בסניף המקומי בראש העין ושמע על הצרכים של חניכי הסניף וההורים, החל משיפור התאורה, שיפוץ השירותים, ריהוט ועוד 
ראש העיר שלום בן משה, מיכאל מלמד, סגן ראש העיר ויו"ר אגף הנדסה, יגאל ינאי, מנכ"ל העירייה, עדי אביאני, חבר המועצה, עומר שכטר, חבר מועצה מחזיק תיק נוער וצעירים וליאת מוסרי, מנהלת מחלקת נוער וצעירים, הגיעו לביקור בסניף בני עקיבא מרכז בעיר. המפגש נערך בהשתתפות סגן מזכ"ל בני עקיבא, יאיר שחר.רכז המחוז, עילאי, ורכז הארגון של המחוז , דוביק. סניף בני עקיבא מרכז כולל כ- 70 חניכים וכ-20 צוותי הדרכה וכן, ועד הורים חדש והמגמה היא לגייס עוד חניכים ולהגדיל את הסניף.

במסגרת הביקור, ראש העיר הקשיב לצרכים של חניכי הסניף וההורים, החל משיפור התאורה, שיפוץ השירותים, ריהוט ועוד.

ראש העיר: " לנוער בראש העין יש מקום חשוב ביותר וזה לא משנה לאיזו תנועה הם שייכים. אמשיך לסייע לנוער בכלל ולתנועות הנוער בפרט. הקשיים שהעליתם, הם לוגיסטיים ואין ספק כי טיפול בהם, יתרום לאווירה נעימה פה".

עדי אביאני, חבר המועצה: "אני בטוח שכל השנים הרשות העירונית דאגה לצעירים, לנוער ולתנועות הנוער, אבל אני מניח שביקור של ראש עיר בסניף בני עקיבא הוא דבר ייחודי, המעיד על החשיבות שראש העיר רואה בתנועות הנוער ואת ההירתמות שלו לנושא. המטרה שלנו היא שהסניף יהיה פעיל. יש המון בעיות, אנחנו נמצאים כעת בשלב הפיזי והמטרה היא להביא את הסניף להיות מקום מכובד, להכניס את הנוער למקום ראוי".

תגובות