קו אוטובוס חדש מכפר סבא לקריית עתידים

הקו החדש קו 259, יצא מרחוב התע”ש בכפר סבא, יעבור דרך וייצמן- סוקולוב, הוד השרון, צומת ירקון, שכונת אם המושבות (פ”ת), בני ברק (קניון איילון) ויגיע בסוף המסלול לקריית עתידים ובית חולים “אסותא”. בשלב זה הקו יופעל בשעות הבוקר ואחה”צ כשעל תדירותו ושעות הפעילות המדויקות שלו תתקבל הודעה מסודרת

מחלקת התחבורה בעיריית כפר סבא ומחזיק תיק התחבורה עמירם מילר קיבלו לאחרונה פניות רבות של תושבים בדבר הצורך בקו תחבורה ציבורית חדש, שיקשר את כפר סבא עם קריית עתידים. במסגרת מאמצי העירייה לחיזוק ושיפור התחבורה הציבורית הופנתה בקשה מסודרת למשרד התחבורה וחברת מטרופולין בבקשה לאשר הוספת קו חדש. לאחר דיונים בנושא התקבלה הבשורה המשמחת- בתחילת חודש מרץ יוכלו התושבים המבקשים להגיע מכפר סבא לקריית עתידים לנסוע ליעדם בקו ישיר.

הקו החדש קו 259, יצא מרחוב התע"ש בכפר סבא, יעבור דרך וייצמן- סוקולוב, הוד השרון , צומת ירקון, שכונת אם המושבות (פ"ת), בני ברק (קניון איילון) ויגיע בסוף המסלול לקריית עתידים ובית חולים "אסותא". בשלב זה הקו יופעל בשעות הבוקר ואחה"צ כשעל תדירותו ושעות הפעילות המדויקות שלו תתקבל הודעה מסודרת.

ראש העיר יהודה בן חמו, "אני מקבל בשמחה את פתיחתו של קו האוטובוס החדש. לא ייתכן שאנשים יבקשו להגיע למקום מסוים ולא תהייה להם אפשרות לעשות זאת באמצעות תחבורה ציבורית מסודרת וישירה. אני מברך את עמירם מילר סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, שלוקח כל משימה קטנה כגדולה ברצינות רבה וחותר ללא לאות להגשמת היעדים אותם הציב לעצמו. אני מקווה שהקו החדש ישמש את התושבים להגעה מסודרת ומהירה ליעד".

עמירם מילר סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, "יחודו של הקו הינו במסלול הבלתי שגרתי המאפשר לתושבי כפר סבא להגיע קודם כל לתחנת הרכבת סוקולוב. עד כה לא היה ניתן להגיע לתחנת רכבת זו בתח"צ, וסוקולוב הינה תחנת מוצא לרכבת לתל אביב, כך שלנוסעים שעולים בה יש מקומות ישיבה רבים. כמו כן, הזמינות להגעה לאזורי תעסוקה כמו מרכזי ההי-טק באזור קניון איילון מגדלי ב.ס.ר. ברמת גן , קרית עתידים, בית חולים אסותא מאפשרת השארת המכונית בבית וחסכון בתשלומי דלק וחניה יקרים. נמשיך לעשות למען קידום התחבורה הציבורית. תודה למשרד התחבורה ולחברת מטרופולין".

תגובות