גנב שרשרת ובלע אותה בכדי להעלים ראיות

נתפס גונב שרשרת ובלע אותה כדי להעלים ראיות. מה עושה חשוד שנתפס לאחר שעל פי החשד לקח שרשרת מצווארו של אדם באמצע הרחוב? בלע אותה לעיני השוטרים כדי להעלים ראיות. עוד אירועי פלילים באזור השרון בכתבה >>>
פתח תקווה

נעצר (26), תושב פתח תקווה בחשד שעמד לכאורה מאחורי רשת של שליחי נייס גאי. אתמול בלילה נעצר החשוד לאחר שבימים האחרונים התנהלה חקירה במחלק הנוער בתחנת כפר סבא בפיקודו של פקד אהרון דגן בחשד להפצת חומרים מסוכנים האסורים להפצה לכל דורש בהם גם סמי פיצוציות לקטינים המתגוררים באזור השרון. אתמול נעצר החשוד לאחר שברשותו נתפס כלי רכב השייך לאחד השליחים. החשוד עוכב לחקירה בסיומה נעצר.

הוד השרון

נתפס נוהג ברכב גנוב והכחיש את המיוחס לו. אתמול בלילה התקבל דיווח בדבר גניבת רכב מרחוב הנשיאים בהוד השרון, בעקבות הדיווח מיהרו שוטרים להגיע לרחוב כשברת הקשר מדווח נתיב בריחתו של הנהג הנמלט. במהלך המרדף שהתרחש ברחובות חנקין, ששת הימים, גיל עמל והיובל הצליחו סיירים מתחנת המשטרה בכפר סבא לחסום את נתיב הנסיעה של הנהג שיצא מהרכב והחל נמלט רגלית. לאחר מרדף קצר הצליח אחד השוטרים להשתלט על החשוד (25) תושב שטחים השוהה בישראל בניגוד לחוק ועצר אותו לאחר מאבק קצר. הנהג שהבין כי נתפס בשעת מעשה מיהר לספר לשוטרים כי הוא אינו מבין מה רוצים ממנו והוא מכחיש כל קשר לאירוע ולרכב הגנוב. למרות ההסבר המנומק החשוד נעצר לחקירה והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו במספר ימים נוספים.

נתניה

נתפס גונב שרשרת ובלע אותה כדי להעלים ראיות. מה עושה חשוד שנתפס לאחר שעל פי החשד לקח שרשרת מצווארו של אדם באמצע הרחוב? בלע אותה לעיני השוטרים כדי להעלים ראיות. ביום שישי בלילה התקבל דיווח בדבר קטטה בין שני צעירים ברחוב שמואל הנציב בעיר. שוטרי סיור שמיהרו להגיע למקום, איתרו את אחד המעורבים ופנו לברר את נסיבות המקרה. לאחר ברור קצר עלה כי הצעיר שלפניהם ככל הנראה הותקף על ידי אחר שפנה אליו ברחוב ובנוסף תלש ממנו שרשרת שענד לצווארו ונמלט. השוטרים פתחו בסריקות ובבית קפה סמוך איתרו את החשוד, הבחינו כי בפיו שרשרת וביקשו שימסור להם אותה, אלא שלחשוד היו תכניות אחרות והוא מיהר לבלוע את החפץ היקר. החשוד (28), תושב נתניה נעצר וכעת ממתינים לשרשרת.

איים על זוגתו לאחר שלא אפשרה לו להכין מלאווח. ביום שבת לפנות בוקר מיהרו שוטרים מתחנת המשטרה בנתניה לאחד הבתים בשרון, זאת לאחר שמחלונות הבית בקעו צעקות רמות והיה חשש כי דבר מה מתרחש מאחורי הדלת. לאחר ברור קצר עלה כי ויכוח פרץ בין בני הזוג המתגוררים בדירה, ויכוח סביב האפשרות להכין אוכל. על פי החשד, החשוד, בשנות ה-50 לחייו ביקש להכין מלאווח, אלא שזוגתו הייתה עסוקה בבישולים לקראת השבת וסירבה לבקשתו. מבדיקה ראשונית עולה כי החשוד לא אהב את התשובה, אחז במחבט ואיים לפגוע באשתו.

מה היו המילים הראשונות של צעיר שנתפס פורץ לרכב? "אמא שלי תכעס" ביום שבת לפנות בוקר הבחינו שוטרי סיור מתחנת נתניה בשלושה צעירים היושבים בתוך רכב חונה וביקשו לברר את פשר מעשיהם כשברשותם נתפסו מטען, רדיו דיסק ותיק שהכיל מסמכים שאינם קשורים לאיש מהם. בדיקה קצרה העלתה כי השלושה (19), תושבי העיר פרצו לרכב והציוד שברשותם שייך לבעליו לאחר שהשוטרים העירו אותו וביקשו ממנו להגיע לרכבו. אחד הצעירים מיהר להביע את חששו לאחר שנעצר, אלא שהחשש לא היה מופנה כלפי מערכות אכיפת החוק או החשש מישיבה במעצר אלא דווקא חשש מאמו זאת לאחר שציין כי ברגע שאמו תשמע על מעשיו היא תכעס עליו. הצעיר מיהר להסביר לשוטרים את מעשיו כשטות מהסטלה בה הוא נמצא, והוסיף כי הוא וחבריו ראו את האוטו ופתחו אותו.

"הכספת" הגנובה התבררה כמנוע למזגן. ביום חמישי לפנות בוקר התקבל דיווח בתחנת המשטרה בנתניה, מעברו השני של הקו ציין הדובר כי ממש ברגעים אלה הוא מבחין בשני חשודים המנסים לגנוב מדירה במרכז העיר תיבת מתכת גדולה הנראית ככספת. שוטרים שהיו אותה עת במשמרת מיהרו למקום וסגרו את כל הכניסות והיציאות מהרחוב והחלו להתקדם לעבר בניין המגורים כשהם מבקשים להפתיע את החשודים בשעת מעשה. הכוחות בשטח הצליחו להפתיע את השניים שהיו עסוקים באותו רגע בקשירת תיבת המתכת לרכבם אז התברר כי לא מדובר בכספת אלא במנוע ענק של מזגן שהשנים ניסו לגנוב. שני החשודים (57,37), תושבי נתניה, ניסו להסביר לשוטרים שהם רק מצאו את המנוע ובכלל עברו במקום במקרה אך גניבה היא גניבה והם נעצרו להמשך חקירה.

תגובות