ראש העין: יוזמה חדשה מאפשרת לחיילים לכבס חינם במכבסות

המכבסות המשתתפות בפרוייקט ההתנדבותי הם: מכבסת VIP בניהולה של כלנית דוד מסמי, מכבסת העיר בניהולה של ורד עמוסי מליחי , מכבסת סטאר קלין בניהולו של אבי ברוך

יוזמה התנדבותית חדשה של אגודת הסטודנטים העירונית, שפנו לבעלי מכבסות בראש העין, להעניק שירותי כביסה חינם לחיילי צה"ל תושבי ראש העין בשירות סדיר, הביאה את אביגדור קהלני, יו"ר האגודה למען החייל, ללשכת ראש העיר שלום בן משה כדי לברך על היוזמה.

הפרוייקט נעשה בשיתוף עמותת "עסקים מצליחים בראש העין" בראשותו של איתי ונה, ובסיועו של סגן ראש העיר ויו"ר אגף הנדסה, מיכאל מלמד.

אביגדור קהלני, שהתרגש מהרעיון המקורי אמר כי: "מדובר ביוזמה חדשנית, שראש העין היא חלוצה בה". הוא בירך את בעלי המכבסות על נדיבותם ותרומתם למען חיילי צה"ל תושבי ראש העין.

ראש העיר שלום בן משה אמר כי שיתוף הפעולה בין הסטודנטים ועמותת העסקים לקידום העסקים בראש העין מניב פירות לטובת כלל תושבי העיר. הוא הודה לבעלי המכבסות על הירתמותם למיזם מבורך זה.

המכבסות המשתתפות בפרוייקט ההתנדבותי הם: מכבסת VIP בניהולה של כלנית דוד מסמי, מכבסת העיר בניהולה של ורד עמוסי מליחי , מכבסת סטאר קלין בניהולו של אבי ברוך.

צילום: יוסי דמרי

תגובות