רחוב כנען בשכונת הפארק: החלו שיפוצים בעלות 250 אלף שקלים

מחלקת תשתית שבאגף הנדסה בעיריית כפר סבא עתידה להשלים במהלך השבועות הקרובים את עבודות השדרוג והפיתוח של רחוב הר כנען
על פי הודעה לעיתונות מטעם דוברות העירייה עבודות פיתוח הרחוב יחלו מהצומת עם רחוב הר תבור עד לצומת ה טי של רחוב כנען. אורכו של רחוב הר כנען הוא כ 280 מ’.

בתחילת השנה בוצעו עבודות בחלק אחר של הרחוב וכיום, עם ההאצה בקצב הבנייה והאכלוס יושלמו כל עבודות הפיתוח ברחוב. הרחוב תוכנן כרחוב משולב. במסגרת העבודות תבוצע החלפת שכבת אספלט זמנית בריצוף באבנים משתלבות איכותיות ואסתטיות, יותקנו קולטנים לניקוז מי הגשמים יבוצעו איים מגוננים לשתילת עצים על מנת לשפר את הנראות הירוקה והמטופחת של הרחובות יועתקו עמודי התאורה הקיימים ברחוב ותתווסף תאורה דקורטיבית התואמת את אופייה של השכונה. במסגרת תכנון הרחוב בוצעו שינויים מתכנית הפיתוח הבסיסית של השכונה על מנת להגביר את הבטיחות לעוברים ושבים ברחוב. צפי סיום העבודות כחודשיים.

ראש העירייה, יהודה בן חמו, "עיריית כפר סבא עובדת על פי תכניות שנתיות רחבות היקף, והצפי הוא שהתנופה והעשייה בתחום חשוב זה של הסדרת התשתיות ברחובות ושדרוגם תימשך גם בשנה זו לרווחת כל תושבי העיר. קצב האכלוס המהיר יחסית ברחוב הר כנען מחייב אותנו לספק לתושבי השכונה תשתית בטוחה ואיכותית". 

אינג’ ניצה חן, מנהלת מחלקת תשתיות בעיריית כפר סבא, " שני גורמים בסיסיים חברו יחד והביאו לכך שפיתוח הרחוב זכה לעדיפות. הגורם הראשון והחשוב מכל היה השינוי הבטיחותי תנועתי בהתוויית הרחוב, אליו נחשפנו עם האכלוס. הגורם השני הוא, כמובן, אחוז ורצף האכלוס ברחוב". 

תגובות