למעלה מעשרים אלף איש השתתפו בחגיגות יום העצמאות ברמת-השרון

הצלחה אדירה לאירועי יום העצמאות שהפכו למסורת והוציאו אלפים לחגיגות ברחבי העיר; מיד לאחר סיום החגיגות נערך מבצע ניקיון רחב היקף ברחבי היישוב בהשתתפות עשרות עובדים ש”הבריקו” את הרחובות

הצלחה אדירה בחגיגות יום ההולדת ה-66 למדינת ישראל ברמת-השרון: למעלה מעשרים אלף איש השתתפו בחגיגות יום העצמאות ברמת- השרון. החוגגים בילו באווירה חגיגית, עם מצעד ענק של כוכבים בשש במות בידור עם הופעות של עברי לידר, דודו טסה, אסתר ראדה, "מרסדס בנד", "מלכה באיה", להקת "גבר בנד", "בום פאם", ו D.J אורי שוחט שהכניס את כולם לאווירה שמחה.

השנה "גנבו את ההצגה" במופעי ראווה עוצרי נשימה של "אקסטרים סקייט" במתקן גלישה על סקייטבורד- ספורט אקסטרים ענק שנבנה במיוחד בחניון העירייה. הסקייטרים הפגינו את הכישורים שלהם, תוך ריחוף באוויר והקהל החזיר בחזרה עם הרבה מחיאות כפיים.

גם לילדוד’ס הייתה חגיגת עצמאות מיוחדת, כשעל הבמה עלה "הצמד חמד" הכי מוזר והכי מצחיק בארץ "שחר ושוקי" (הבובה המדברת), שארחו את להקת "קולות צעירים" של ילדי רמת-השרון בניהולו של עודד טמסוט, וכן את המופע "גילי בא לבקר", ו"אינדי ילד". כי כל מי שמכיר את שחר והחבר הצמוד שלו שוקי (ויתר החברים המוזרים שנשלפים מהמזוודה), ידע מראש שהצמד הזה הוא "לא צפוי" והם אכן הכינו לילדי העיר, ערב גדוש בהפתעות וצחוקים, שהשאירו חיוך רחב על פני הילדים, בהופעה שזכתה לתגובות חמות ביותר גם מהמבוגרים.

בבמת הזמר העברי והשירה בציבור, שרו עם שיריו של אריק איינשטיין ז"ל, עם יענק’לה מנדל ויעקב נווה כשראש העירייה איציק רוכברגר הגיח לפתע ועלה לשיר עם כל התושבים- כאן מחיאות הכפיים היו סוערות. גם במסיבת הרחוב עשו שמח, כשלהקת "תוצרת מקומית" והצמד רפי וורדית הרימו את הקהל באוויר. כמו כן, היו השנה חוגגים שמחים במיוחד שרקדו מלווים בדגלי הלאום בבמת המוזיקה היהודית לצד שורה ארוכה של אטרקציות שהפכו את יום העצמאות לחגיגה גדולה.

אורח חשוב במיוחד הגיע לביקור בשעת לילה מאוחרת, הלא הוא מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו, שהגיע לעמוד מקרוב על ההערכות כוחות המשטרה בחגיגות. המפכ"ל נפגש עם סגנית ומ"מ ראש העירייה שירה אבין ועם מנכ"לית העירייה פרח מלך, שערכו איתו סיור קצר בחפ"ק המיוחד שהוקם בבניין העירייה. המפכ"ל שיבח את הנהלת העירייה על הארגון המופתי ועל ניהול החגיגות.

הצלחת האירועים באה בין היתר, בשל פעילות מערכתית רחבה, שתוכננה זמן ארוך בעיריית רמת השרון, בשיתוף פעולה של מרבית מחלקות העירייה ובפיקוח צמוד של מנהל מחלקת התרבות, אלי שגיא והצוות המקצועי שלו. בתום החגיגות בשעה 4:00 לפנות בוקר, לאחר שאחרון החוגגים שב הביתה, צבאו עשרות עובדי ניקיון על הרחובות, בפיקוחם הצמוד של מנכ"לית העירייה פרח מלך, מנהל מחלקת התברואה והצוותים המקצועיים וכעבור מספר שעות רחובות רמת השרון "הוברקו".

מהעירייה נמסר: "מגיעה תודה ענקית לכל עובדי העירייה שלקחו חלק בתכנון ובהפקת אירועי יום העצמאות שעברו בהצלחה מרובה. לראייה, קיבלנו תגובות חמות מתושבי רמת השרון שגילו התלהבות על היוזמה, על הארגון ועל הביצוע המוצלח של החגיגות".

תגובות