רחוב הכרמל בכפר סבא: העירייה תחליף את המדרכות ותתקין תאורה חדשה

בשלב א’ של העבודות ייחסם לתנועה רחוב הכרמל בקטע שבין רחוב ירושלים לרחוב העבודה למשך כחודש וחצי לצורך ביצוע שינויים גיאומטריים והחלפת מדרכות
עיריית כפר סבא בשיתוף עם משרד התחבורה תחל בימים הקרובים בעבודות תשתית להסדרת שינויים גאומטריים ובטיחותיים ברחוב הכרמל בקטע ירושלים ורוטשילד (כיכר המשקפיים).

עלות הפרויקט כ- 1.5 מיליון ₪. מטרת השינויים הגאומטריים הינם בכדי להצר את רוחב נתיב הנסיעה ובכך לגרום להאטה מכוונת של מהירות הנסיעה של הנהגים בכניסה לכיכר המשקפים. בנוסף, יאפשרו השינויים זרימה טובה יותר של התנועה ברחוב הכרמל וברחובות הסמוכים, דבר שיקל על עומסי תנועה. בנוסף יבוצעו שינויים גיאומטריים להסדרת תחנת האוטובוס ברחוב שכיום אין לה מענה בטיחותי. במסגרת השינויים החדשים תוכל להתבצע הורדה והעלאה של נוסעים בבטחה וללא סיכון. בנוסף במסגרת השינויים הגאומטריים ברחוב יוחלפו גם המדרכות באבני משתלבות איכותיות ותותקן ברחוב תאורה חדשה.

בשלב א’ של העבודות ייחסם לתנועה רחוב הכרמל בקטע שבין רחוב ירושלים לרחוב העבודה למשך כחודש וחצי לצורך ביצוע שינויים גיאומטריים והחלפת מדרכות. בשלב ב’ של העבודות ייחסם לתנועה הקטע שבין רחוב ארבל לרחוב השחר למשך כחודש וחצי ובשלב האחרון יבוצעו שינויים גאומטריים במעגלי התנועה בצומת "המשקפיים" רוטשילד –השחר- הכרמל למשך כשבועיים. יש לציין כי יבוצעו חסימות תנועה שונות סביב מעגלי התנועה בהתאם להתקדמות העבודות. פרויקט זה מצטרף לפרויקטים רבים שמבצע אגף הנדסה ברחבי העיר לכל אורך השנה. על פי הצפי יסתיימו העבודות בטווח זמן של כ- 5 חודשים. אנו מתנצלים מראש על אי הנוחות הזמנית שתיגרם במהלך העבודות ומבקשים את שיתוף הפעולה של הציבור.

ראש העיר יהודה בן חמו: "שדרוגו של רחוב הכרמל הינו חלק מתוכנית העבודה של אגף ההנדסה בעיריית כפר סבא ומטרתו להגדיל את רמת הבטיחות של כל משתמשי הדרך- נהגים והולכי רגל כאחד. אגף הנדסה שאחראי על הפרויקט יעשה את המיטב על מנת להשלים את הפרויקט בזמן קצר ככל האפשר תוך שמירה על איכות ביצוע גבוהה. שביעות רצון התושבים עומדת בראש סדר העדיפויות שלנו ואנחנו מעודדים ומזמינים את התושבים להיות אתנו בקשר בכל שאלה".

הילן דהרי מנהלת מחלקת תחבורה בעיריית כפר סבא, "עבודות הפיתוח ברחוב הכרמל נועדו על מנת לפתור את בעיית הבטיחות באזור כיכר המשקפיים, במטרה לווסת את מהירות הנסיעה ברחוב ומתוך רצון לשפר את הרדיוסים בכניסה וביציאה מהכיכרות וברחובות הסמוכים. אנו מתנצלים מראש על אי הנוחות הזמנית שתיגרם במהלך העבודות".

תגובות