עיר הגמדים תוקם הקיץ בישראל

גם אנחנו וגם הילדים שלנו גדלנו עליהם, קראנו את ספרי האגדות וצפינו בתכניות הטלוויזיה, וכעת לראשונה מתעוררת לחיים הקיץ עיר גמדים תוססת, שתאפשר לכל המשפחה להיכנס לפנטזיה המיתולוגית ולהיות חלק מחיי הקהילה השיתופיים. 
הם מתגוררים בנבכי היער בבתי-פטריות קסומים, טבולים בירק ומסביבם גדרות נמוכים, ובחופש הגדול הגמדים יוצאים מסיפורי האגדה ומביאים את עיר הגמדים לקניון עיר ימים. מה שהיווה את ההשראה ליצירת העיר, שתקום למשך חודש שלם (20.7-24.8), היה הספר הדני "גמדים" שלימים עובד לתכנית הטלוויזיה המוכרת "טוב טוב הגמד".

ביקור בעיר הגמדים תאפשר הצצה ולקיחת חלק פעיל בחיי הקהילה השיתופיים שלהם, היכרות עם ייחודו של כל גמד ותרומתו לחיים בצוותא. "עיר הגמדים" היא עיר לכל דבר רק בממדים קטנטנים שמתאימים לילדים, ובתוכה מפעל ייצור של ממתקים, בית ספר לגינון, רחוב משחקים, דגל, הווי, תרבות ייחודית של חיי קהילה שיתופיים ואפילו ראש עיר.

בשערי העיר יפגשו הילדים את ראש העיר שיקבל את פני הבאים עם יהלום לכל אחד, ויעניק להם את מפת העיר שתאפשר לסייר בקלות בין המתחמים השונים: בית ספר לגננות גמדית, מפעל ממתקים בו מכינים הגמדים שטיחים מתוקים, רחוב משחקים מלא באטרקציות ופינת מספרי סיפורים.

בשוטטות בעיר יוכלו הילדים להכיר לראשונה את עולם הגמדים מקרוב, לחוות את חייהם השיתופיים על-ידי פעילות בבית הספר לגננות ששוכן בתוך גינת נוי מלאה בצמחים ופרחים. בית הספר מאפשר ללמוד על החיבור בין חיי הגמדים לבין הטבע באמצעות סדנא ליצירת גינה אישית, בה הילדים יעבדו כמו הגמדים עם כפפות גינון וסינר, ויבנו לעצמם גינה פרטית על-ידי ליקוט צמחים וצביעת חלוקי נחל שיעשירו אותה.

הילדים יוכלו גם לבקר במפעל הממתקים של עיר הגמדים ולקחת חלק פעיל ויצרני בתהליך הייצור של הכנת הממתקים, זאת על-ידי גזירת שטיחי ליקריץ בשלל צבעים, רידודם במערוך, קליעתם ופיזור אבקת סוכר מעליהם. כמו כן, הכניסה לשביל שמוביל לרחוב המשחקים המגודר, תגלה בפני הילדים מתחם פנטזי המכיל בתי-פטריות, גזעי עצים וצמחיית יער, הכולל את פעילויות הפנאי והכיף של הגמדים, וביניהן: קליעת טבעות לעמוד, באולינג גמדים ופינת מספרי סיפורים.

הכניסה חופשית

עיר הגמדים, החל מה-20.7 ועד ה-24.8 בימים א’, ג’, ו-ה’
בין השעות 16:00-19:00 , 11:00-14:00

קניון "עיר ימים"
רח’ בני ברמן 2, נתניה
09-7738740

תגובות