סמל עדי נקאר, מכפר סבא, מצטיינת מפקד אוגדת עזה לראש השנה

השבוע התקיים טקס מצטייני אוגדת עזה לראש השנה, בראשות מפקד אוגדת עזה, תא”ל איתי וירוב. חיילת מכפר סבא זכתה למצטיינת האוגדה
הטקס מתקיים מידי שנה, ומוענקות תעודות הוקרה לכ-45 חיילים בשירות סדיר ובשירות מילואים. השנה, התמקד הטקס במבצע "צוק איתן", ורבים מהמצטיינים פעלו רבות בתפקידים שונים במהלך המבצע.

סמל עדי נאקר, בת 20, מתגוררת בכפר סבא, היא אחת מהחיילות המצטיינות.

עדי משרתת כסמלת בחמ"ל תצפיות בנחל עוז, ואחראית על 43 תצפיתניות במחלקה שלה. בהתחלה, שירתה עדי כתצפיתנית, ולאחר מכן התקדמה והגיעה לתפקיד מפקדת בחמ"ל.

במהלך מבצע צוק איתן, היו חמ"לי התצפיות חלק בלתי נפרד מהכוח שפעל למען הצלחת הכוחות הקרקעים, זיהוי חדירות, נסיונות להנחת מטענים על הגדר.

איך ההרגשה עדי?
"הרגשה מאוד טובה לקבל פידבק חיובי על עבודה קשה. זה תפקיד עם הרבה מאוד אחריות. תחושת האחריות מעצימה את התפקיד בהתחלה זההיה  מאוד קשה והיציאות הביתה הן לא מי יודע מה, אבל כשאת לוקחת בחשבון את האחריות בתפקיד והתנאים זה הופך את הדברים הקשים לפחות חשובים". 

"היו רגעים מאוד מלחיצים חטפנו פה הרבה פצמרים בלי התראות והחיילות מאוד מאוד פחדו ואנחנו הרגענו אותן והצלחנו לעמוד בזה תוך שנסכנו בהן תחושת בטחון כדי שיוכלו לעשות את העבודה הכי טוב שאפשר". 

כל הכבוד!!

תגובות