מסעדות בהרצליה – המרכז הקולינרי החדש

לאט לאט, קמה מתחרה לא קטנה לעיר תל אביב בתחום המסעדנות וזו היא העיר הרצליה – המרכז הקולינרי החדש של ישראל

 מאז ומעולם, רבים הכתירו את תל אביב כעיר המרכזית ביותר בתחומים רבים. חלק מהתחומים, הם אלו של תחום ההיי טק, תחום המסעדנות, תחום העסקים ועוד. אך לאט לאט, קמה מתחרה לא קטנה לעיר תל אביב וזו היא העיר הרצליה.

מיקום העיר הרצליה

העיר הרצליה ממוקמת בדרום אזור השרון, אחד האזורים הנחשבים ביותר בארץ כיום מבחינת איכות חיים. עסקים רבים מהתחומים שהוזכרו לעיל, בחרו להעתיק את מקום מושבם לעיר תל אביב, בגלל המיקום, הנוחות ומה שיש לעיר הרצליה להציע. הרצליה נמצאת כ-5 דקות צפונית לתל אביב והיא עדיין קרובה למרכז, קרי תל אביב, שהוא אזור העסקים המוביל ביותר בישראל כיום. העיר הרצליה נחשבת לתל אביב הקטנה, ועקב כך ניתן לראות את המעבר המסיבי של אותם עסקים לעיר הרצליה.

עולם הקולינריה בהרצליה

בתל אביב ממוקמות מסעדות מובילות רבות, של השפים המובילים ביותר בישראל. אך הקהל הישראלי שנוהג לבקר מסעדות בתדירות רבה, התעייף מהביקורים בעיר הסואנת של תל אביב. לכן, בעלי מסעדות רבים, העבירו את המסעדות שלהם לעיר הרצליה. מסעדות בהרצליה ניתן למצוא כיום בשפע רב. המסעדות הממוקמות בהרצליה מכסות מגוון רחב של סוגים ומטבחים,כמו מסעדות איטלקיות, מסעדות שף, מסעדות בשר מובילות וגם מסעדות לאוכל מהיר. סועדים רבים מעדיפים להגיע למסעדות בהרצליה מאשר למסעדות בתל אביב, בגלל הסיבות שהוזכרו לעיל.

היתרונות של העיר הרצליה

לעיר הרצליה יש מספר יתרונות לעומת העיר תל אביב. יתרונות אלה, גורמים לעסקים רבים ובעיקר למסעדות, לעבור לעיר הרצליה. היתרון הראשון הוא המיקום. המרחק מתל אביב הוא מרחק של 5 דקות נסיעה ולכן ההבדל הוא מזערי בין תל אביב להרצליה, עיר פחות סואנת והמונית. כאשר אתם מגיעים לסעוד במסעדה בתל אביב, לרוב אתם נאלצים לבזבז זמן רב במציאת חנייה וגם זה אם רק יש מזל. יתרון נוסף, הוא כמות החברות הרבות היושבות בהרצליה. חברות רבות בחרו להקים את משרדיהם בעיר הרצליה בגלל סיבות שונות. חברות האלו משתמשות בשירותי האוכל של המסעדות בהרצליה בתדירות גבוהה מאוד ומשום כך, ניתן לראות שלכל המסעדות הממוקמות בהרצליה, יש עבודה רבה למרות התחרות הגדולה.

סיכום

העיר הרצליה הפכה להיות המרכז הקולינרי החדש של ישראל. היא דחקה את העיר תל אביב למקום השני מבחינת מספר המסעדות הממוקמות בעיר. את הבעיה המרכזית שהיא נושא החנייה, העיר של הרצליה פותרת לעומת תל אביב. בקרבת המסעדות בהרצליה, ניתן למצוא מרחבים רבים המשמשים כחנייה למסעדה. אין לכם צורך להשקיע זמן רב במציאת חנייה רחוקה מהמסעדה. בנוסף, חלק מהמסעדות בהרצליה, ניתן למצוא סניפים רבים של אותן מסעדות הפזורות בעיר תל אביב ובערים רבות אחרות ברחבי הארץ. למרות השינוי של ההובלה של תחום הקולינריה בארץ, קהל הסועדים בוחר להצביע להובלה של העיר הרצליה עם הקיבה שלהם, ולכן ניתן לראות את הנהירה הרבה של סועדים למסעדות הממוקמות בעיר הרצליה

 

תגובות