דוברת עיריית כפר סבא צאלה וקסמן גונן מציגה: “אין תגובה”

מדוע בעיתון “צומת השרון”, מתפרסמות 3 כתבות חשובות לציבור ללא תגובת דוברת העירייה צאלה וקסמן גונן? כי הדוברת לא אוהבת שמבקרים את הבוס
דוברת עיריית כפר סבא צאלה וקסמן גונן לא אוהבת שמבקרים את הבוס שלה בעיריית כפר סבא – ראש העירייה יהודה בן חמו. עד כדי כך לא אוהבת שהיא מפעילה לחץ על עורכים, מתלוננת אצל בעלי העיתונים על עיתונאים, מבטיחה לבעלי השליטה בעיתונים כתבות שער בלעדיות בתנאי ש"ראש העיר יופיע בשער", ולא משנה על מה הכתבה. חשוב לה שראש העיר יופיע בשער והיא תצא מגידרה להשיג זאת.

אבל שכרה בצידה – שכרה התנפח מאוד מאז החלה לעבוד בעיריית כפר סבא ומגיע כיום לסכום של כ- 19 אלף שקלים לחודש. 

תקציב דוברות ויחסי ציבור בעיריית כפר סבא עומד על מיליון וחצי שקלים לשנה, לא כולל תוספות!

עד כאן הכל טוב ויפה אך מה קורה כאשר הציבור בלית ברירה ומכורח הנסיבות נאלץ לחפש פתרון לבעיה אצל עיתונאי הסביבה? הדוברת כועסת. עד כדי כך כועסת שלא פעם היא פשוט לא שולחת תגובה לעיתון המעלה למודעות נושאים מנושאים שונים. למה? ככה. לא בא לה.

לפעמים זה תלוי בגוף התקשורת. אם העיתון בעל תפוצה רחבה היא תתאמץ. כמו למשל ידיעות אחרונות. אך הנה, ראו, עיתון צומת השרון, עיתון אזורי חשוב מאוד באזור השרון, פרסם זה לא מכבר 3 כתבות המסקרות בעיות תושבים. נחשו מה? אף לא תגובה אחת התקבלה עד סגירת העיתון מהדוברת. 

הכתבות שלהלן התפרסמו כולן באותו גיליון העיר "צומת השרון" באחד מסופי השבוע האחרונים. 

אז הנה מסר אישי שלי לגברת צאלה וקסמן גונן, דוברת עיריית כפר סבא! את עובדת עירייה. אנחנו, הציבור משלמים את משכורתך! כשהעירייה לא מתייחסת, התושבים פונים לעיתונות. מחובתך לענות ולהתייחס במיידית לכל פנייה ופנייה משום שהציבור ראוי להתייחסות! לא לזלזול. לא להתעלמות!

החמור הוא שגברת וקסמן גונן מקבלת גיבוי מלא להתעלמותה משאילתות של עיתונאים מסמנכ"ל העירייה רון קוגמן וראש העירייה – שניהם מרוצים עד הגג מיחסי הציבור שהיא מקדמת ללא הרף לבן חמו על חשבון הציבור. 

גדולתה של עירייה היא כאשר מנהליה ובכיריה מתייחסים לכל תושב ולכל פונה אליהם בתלונה או הערה. התייחסות מזלזלת זו של דוברת עיריית כפר סבא לציבור רק מכעיסה ומעמיקה את שאט הנפש של התושבים מהתנהלות אדישה כזו לבעיותיהם.
גם אנחנו לא פעם פנינו וביקשנו התייחסות לפניות תושבים אך הדוברת בוררת ובוחרת: תגובה תתקבל רק אם בא לה. אנחנו את המשכורת נמשיך לשלם לה. 

שתפו את הכתבה מתחת לשורה זו וסמנו לייק

תגובות