חצר השוק המשודרג: מדוע מפסיקה העירייה את ההופעות בשעה 2130?

משהו מוזר קורה בשוק המשודרג: מצד אחד משווקת הנהלת העירייה את השוק באינטנסיביות וקוראת לציבור להגיע להופעות ומצד שני שולחת פקחים בבקשה להפסיק את ההופעות בשעה 2130
מדוע מזעיקה העירייה את פקחיה להגיע תכופות לשוק העירוני בבקשה להפסיק את ההופעות כבר בשעה 2130? לא ברור כי דוברת עיריית כפר סבא מסרבת בכל תוקף להתייחס לתלונות אלה של ציבור התושבים המגיע ליהנות מההופעות בשוק. 

הפקחים מגיעים בשעת ערב זו ודורשים מהבעלים להפסיק את ההופעה. כך קרה גם באחד מימי שישי אך הפעם בשעת הצהריים כאשר התלונה נסובה על עישון במקום. מצד אחד משווקת העירייה באינטנסיביות את השוק ופעילותו ומצד שני משגרת את הפקחים בתכיפות למקום. תוושבים שהגיעו למקום התלוננו על הבעיה וביקשו מהנהלת העירייה להתערב ולאפשר שעות הופעה ארוכות יותר. 

וקסמן גונן, הדוברת, כאמור, סירבה להתייחס לפניות הציבור. 

מבנה השוק הינו נכס בן 60 שנה המשתרע על שטח של כדונם ברוטו מתוכם 200 מ"ר בקומה השנייה של מבנה השוק ההיסטורי שהינו בניין לשימור וכ-500מ"ר בחצר הפנימית הפתוחה.

במעטפתו החיצונית הושקעו כ- 4,500,000 ₪ הכוללת התאמת תשתיות המבנה ההיסטורי ופיתוח הסביבה לצרכיו העכשוויים תוך הקפדה על תנאי השימור בו. למעלה מ-75% מהשטחים במתחם הושכרו ובין הסוחרים פיצה עגבנייה, מבשלת הבירה ג’ימס, מסעדה טאפאס חדשה ועוד.

מחיר שכ"ד כולל ניהול הינו כ-200 ₪ למ"ר לא כולל מע"מ .

מתחם חצר השוק כפר סבא מציג שילוב ייחודי של יישן וחדש: לצד שימור הזיקה להיסטוריה של המקום, ושימור דוכני השוק, מקימים בחצר השוק מתחם בילוי חדש בו יעמדו זה לצד זה בתי קפה, טאפאס ברים, מסעדות ומעדניות. בדומה לשווקים עירוניים מובילים בערים הגדולות בארץ ובעולם, מתחם חצר השוק, יהווה נקודת מפגש של תרבות, היסטוריה, בילוי, גאווה מקומית, ומוקד משיכה, לתושבי כפר סבא,

וסביבתה. מי שעומד מאחורי פרויקט ההתחדשות העירונית הם משרד ג.י.אירוח בע"מ וחברת היזמות המייסדים 18 בע"מ בבעלות היזם, גיא יצחקי, אשר זכה במכרז על הפיתוח המיתוג והניהול של שוק כפר סבא בשיתוף עם החברה הכלכלית העירונית ועיריית כפר סבא.

שטח המבנה הכולל הינו כ-820 מ"ר מתוכם חצר פנימית בגודל של 250 מ"ר וקומה שנייה בגודל של כ-180 מ"ר. 

תגובות