מנכ”ל עיריית כפר סבא אשל ארמוני הודיע הבוקר על התפטרותו

לאחר חרושת שמועות שנמשכה חודשים, כינס הבוקר מנכ”ל העירייה אשל ארמוני את כל מנהלי המחלקות והאגפים והודיע להם על התפטרותו מהעירייה
אושרת גני גונן מנהלת משאבי אנוש תחליף את ארמוני בתפקידו. השמועות אומרות כי גם מהנדס העירייה ארז אייזנר מחפש אלטרנטיבה לעירייה. 

סמנכ"ל העירייה המוערך, דני הרוש – פוטר במפתיע

גל המפוטרים/ מתפטרים מעיריית כפר סבא החל לאחר הבחירות.

בין אלה שהופרשו או פרשו היו חברו הטוב של בן חמו לשעבר, דני הרוש שפוטר מהעירייה ערב חג ראש השנה האחרון, חזי ברזני, עוזר ראש העירייה שעבד לצידו 7 שנים ונאלץ לחפש כעת מקום עבודה אחר. מנהלת לשכת בן חמו המוערכת, רונית ודאי, גם היא מצאה עצמה מחוץ למערכת לאחר שנות עבודה מסורות.

אושרת גני גונן – קודמה לתפקיד המנכלית

מאיר אלקיים מנהל אגף איכות הסביבה שהיה מוערך בתפקידו, גם הוא פוטר במפתיע. מנהלת אגף ארנונה דבורה הררי, הייתה אמורה לסיים בסוף השנה ובאופן מפתיע סיימה לפני הזמן. 

מאיר אלקיים- מנהל אגף איכות הסביבה שפוטר במפתיע

בעיריית כפר סבא האווירה טעונה מאוד לנוכח המפוטרים הרבים שהיו מוערכים מאוד ומצאו עצמם באופן פתאומי מחוץ למערכת. אשל ארמוני ביקש זה מכבר לסיים את תפקידו, אך נענה לבקשת בן חמו להמתין עם הפיטורים. 

חזי ברזני – עוזר ראש העיר – פוטר במפתיע לאחר הבחירות

יצויין כי לנוכח גל הפיטורים נשמעת ביקורת ציבורית חריפה מאוד מצד תושבים רבים במרכז העיר כפר סבא, בנוגע להתנהלות הנהלת העירייה, בין היתר, על רקע בעיית החניה המחריפה ברחבי כפר סבא, מדרכות רעועות ומתפרקות, בעיות איכות סביבה בשכונות הירוקות על רקע האנטנות מול בית הספר והשבתת הלימודים שם ומטרדי ריח קשים בשכונה. 

תגובות