כפר סבא: “לתגבר את נושא הביטחון השוטף במקומות רגישים בעיר”

מכת התפרצויות לבתים בכל אזורי העיר בכפר סבא: חברי המועצה דורשים תגבור הבטחון בעיר
ברחוב ששת הימים ארעו מספר פריצות באותו היום לאורך הרחוב וכך גם באזורים אחרים בכפר סבא.

יו"ר ועדת הבטחון במועצת העיר מתי פז שלח הודעת תזכורת על כינוס ועדת הבטחון כשהוא דווקא מדגיש שבכלל אין קשר למצב הבטחוני מה שהקפיץ את שאר חברי המועצה שהדגישו את הצורך דווקא ובעיקר בשל הבעיה הבטחונית בכל הארץ. 

כך כתב מתי פז :"ישיבה של ועדת הביטחון נקבעה (בלי שום קשר למצב הנוכחי) ליום ג’ הקרוב 25.11.14 בשעה 18:00. אני מאמין שדיון לההערכות למציאות הנוכחית, יעלה על סדר היום". 

מתי פז "בלי שום קשר למצב הנוכחי"…

חברי מועצה אחרים הרימו גבה ותהו על הנונשלנטיות בהודעתו של מתי פז. אחד מהם אמר לנו "מן הראוי היה שיו"ר הוועדה יכנס את הישיבה בדחיפות לנוכח המצב כיום בארץ ובכפר סבא בפרט. הוא בכלל לא חשב על זה ואמר את מה שכתב אגב אורחא. חבל שחלק מחברי המועצה לא מתייחסים ביתר חשיבות לתפקידם". 

חברת המועצה מסיעתו של בן חמו, דבי שני דווקא הבינה את חשיבות הנושא "אני מציעה לכנס את ועדת בטחון ולדון בצורך לתגבר בתקופה זו את נושא הבטחון השוטף במקומות רגישים בעיר באמצעים העומדים לרשותנו – שיטור עירוני, שמירה, משמר אזרחי, סיירת הורים ועוד". 

גם חברת המועצה רוויטל לן כהן חיזקה את דבריה"גם לדעתי זה חשוב, לא רק בגלל המצב הבטחוני אלא גם בגלל ריבוי ארועים פליליים בסדר גודל לא רגיל". 

רוויטלן לן כהן:"לא רק בגלל המצב הבטחוני"

יו"ר האופוזיציה יובל לוי אשר בזכות פניותיהם הרבות נאלצה הנהלת העיר להתייחס להורים הרבים אמר :"הגיע הזמן שיוותרו על טיסות לגרמניה ויוסיפו מאבטחים ברחבי העיר. אילולא הצפנו את הבעיה הנושא כלל לא היה עולה לדיון. 

יובל לוי- יו"ר האופוזיציה

בנתניה למשל הודיעה מיד ראש העירייה מרים פאירברג כי היא מתגברת את האבטחה במוסדות החינוך בעיר לנוכח המצב הביטחוני הקיים היום בארץ ולאור האירועים הביטחוניים האחרונים, ב – 10 מאבטחים נוספים שיתגברו את האבטחה במוסדות החינוך בעיר.

דוברת עיריית נתניה מסרה:"בימים אלו תתוגבר האבטחה במוסדות החינוך בעיר ולכוחות הביטחון יתווספו כ – 10 מאבטחים נוספים. תוספת זו, באה בנוסף להעצמת מערך הביטחון העירוני בזכות אגרת השמירה, המאפשרת גם היא הרחבה משמעותית ביותר של הפיקוח והשיטור העירוני במוסדות החינוך בפרט ובמוקדי הפעילות בעיר בכלל. בעת הזו, תינתן על ידי מנהל הפיקוח העירוני, עדיפות מוחלטת בכל הקשור לבטחון. עיריית נתניה פועלת בתיאום מלא עם משטרת ישראל ומקיימת ההערכות מצב משותפות. במסגרת הגברת הבטחון והרחבת הנוכחות , סוכם עם מפקד תחנת משטרת נתניה, שמתנדבי המשמר האזרחי, ישולבו בפעילות ובהגברת האבטחה ברחבי העיר". 

תגובות