עיריית הרצליה ממשיכה לעודד את השימוש באופניים:

בכל בניין משרדים חדש יותקנו מקלחות, מלתחות ומתקני חניית אופניים

ההוראה תחול על כל בניין משרדי חדש שייבנה בשטח של מעל 1,000 מ"ר, וכן על בנייני משרדים קיימים, שתידרש בהם תוספת בנייה משמעותית.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון: "המטרה שלנו היא לעודד הגעה למקומות העבודה באמצעות תחבורה ידידותית לסביבה"

ועדת המשנה לתכנון ובנייה בהרצליה אישרה השבוע את יוזמתו של יו"ר מינהלת אזור התעשייה, המסחר והעסקים, חבר המועצה גרי גוזלן, לפיה, כל בניין משרדי חדש שייבנה בשטח של מעל 1,000 מ"ר יחויב בהתקנת מקלחות, מלתחות ומתקני אופניים. ההוראה תחול גם על בנייני משרדים קיימים, שתידרש בהם תוספת בנייה משמעותית.

בשנים האחרונות עולה המודעות לגבי חשיבות השימוש באופניים ונוצר צורך לעודד ולקדם זאת, בין השאר באמצעות שיפור התשתיות בהתאם.

היוזמה נועדה לתת מענה לאחד החסמים המונעים את הגדלת השימוש באופניים ככלי תחבורה בקרב העובדים ולאפשר להם מרחב התרעננות.

בהתייחסו להחלטה מסר משה פדלון, ראש העירייה: "הרצליה מעודדת את הרכיבה על אופניים, ורוצים לתת לרוכבים תנאים שיאפשרו להם להגיע בנוחות לעבודה עם אופניים. בדרך זו כולנו מרוויחים עם פחות עומסי תנועה בכבישים, הפחתת הפגיעה בזיהום האוויר וגם עיסוק בספורט בריא".

גרי גוזלן, יו"ר מינהלת אזור התעשייה, המסחר והעסקים: "היוזמה להעניק תנאים מיטביים לרוכבים על אופניים הינה נידבך נוסף על שירות השאטלים שאנו מפעילים ללא תשלום, לאזור התעשייה, במטרה לסייע ולעודד השימוש באמצעי תחבורה חלופיים לרכב הפרטי. אני מודה לראש העירייה ולחברי הוועדה לתכנון ובנייה על התמיכה בקידום היוזמה.".

תגובות