כתב אישום נגד אזרח אוקראינה שתקף את אשתו ואת הקשישה בה טיפלה

הנאשם הסווה את הגעתו ארצה ומסר לאשתו ולילדיו כי הוא טס לסלובקיה . למחרת, הגיע הנאשם לבית הקשישה, בשעה אשר ידע כי המתלוננת בהפסקה ואינה בבית. הנאשם ניגש לקשישה, הושיב אותה על כיסא פלסטיק בחדר המקלחת, כפת את רגליה וידיה, קשר צעיף על פיה, ולאחר מכן המתין לשובה של המתלוננת

כאשר שבה המתלוננת לבית, פתח לה הנאשם את הדלת והובילה בכח לחדר המקלחת, שם היכה אותה, וזאת בשל חשדו כי היא בוגדת בו. המתלוננת ביקשה מהנאשם שלא יהרוג אותה ובתגובה ענה לה "את מפה לא תצאי בחיים".

אז החל הנאשם לדקור את המתלוננת באמצעות סכין מטבח ,המשיך לאיים עליה באומרו כי "יביא לה עוד מכה אחת ואז יהרוג אותה סופית" והחל לגדף אותה ולשתות וודקה. בהמשך, אף גזר את שיערות ראשה.

לאחר מכן, ניסה הנאשם לדקור את עצמו בבטן, באמצעות הסכין, ללא הצלחה, ואז חתך את הוורידים בידו השמאלית, איבד את הכרתו ונפל ארצה.

על פי כתב האישום, הנאשםוהמתלוננת נשואים זה לזה והינם תושבי אוקראינה.

המתלוננת משמשת כמטפלת סיעודית של הקשישהומתגוררת עימה בכפר סבא.

בתאריך 17.11.14 בשעה 16:20 הגיע הנאשם ארצה בטיסה מאוקראינה.

בתאריך 18.11.14  הגיע הנאשם לבית הקשישה, ביודעו כי זוהי שעת ההפסקה של המתלוננת והיא אינה בבית. הנאשם נכנס לבית מהדלת האחורית.

באותה עת שהתה הקשישה לבדה בבית. הנאשם ניגש לקשישה, הושיב אותה על כסא המצוי בחדר המקלחת, כפת את רגליה ואת ידיה, כל יד למושב הכסא, באמצעות חבלי כביסה וכן, קשר צעיף על פיה של הקשישה. לאחר מכן המתין לשובה של המתלוננת.

בסמוך לשעה 16:00 שבה המתלוננת לבית, הנאשם פתח לה את דלת הכניסה הראשית, תפס בכתפיה בחוזקה והובילה לחדר המקלחת, תוך שהמתלוננת צועקת ומנסה להתנגד למעשיו.

בחדר המקלחת היכה הנאשם את המתלוננת באגרופו בפניה ואיים עליה באומרו "הנה אני הגעתי, עכשיו את תמותי", וזאת בשל חשדו כי היא בוגדת בו. המתלוננת ביקשה מהנאשם שלא יהרוג אותה ובתגובה ענה לה "את מפה לא תצאי בחיים".

אז החל הנאשם לדקור את המתלוננת באמצעות סכין מטבח בחלקי גופה – תחילה דקר הנאשם את המתלוננת בבית החזה כשהיא מנסה להגן על עצמה באמצעות ידיה ומיד לאחר מכן דקר אותה בשתי ירכיה.

הנאשם המשיך לאיים על המתלוננת באומרו כי "יביא לה עוד מכה אחת ואז יהרוג אותה סופית" והחל לגדף אותה ולשתות וודקה. בשלב זה, כשהיא מדממת, החלה המתלוננת לאבד הכרתה והתיישבה על הרצפה.

הנאשם הרים את המתלוננת באומרו "אני יודע שאת עדיין לא מתה", סובב אותה, וכשהיא יושבת בגבו אליו, החל לגזור את שערות ראשה, תוך שהטיח בפניה כי ל"זונה" צריכה להיות קרחת. לאחר מכן, גזר את הצעיף שהיה קשור על פיה של הקשישה.

בהמשך, ניסה הנאשם לדקור את עצמו בבטן, באמצעות הסכין, ללא הצלחה, באומרו למתלוננת "אל תחשבי שאני רוצה רק אותך להרוג, אני יהרוג גם את עצמי, אין לי כבר מפה דרך חזרה" ואז חתך את הורידים בידו השמאלית, איבד את הכרתו ונפל ארצה.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו למתלוננת חבלות כדלקמן: פצע שטחי על השד השמאלי, שריטה שטחית בחלק העליון של בית החזה, פצע באמה שמאל, פצע דקירה עמוק עד השריר בירך ימין, פצע עמוק עד השריר בירך שמאל. המתלוננת נזקקה לטיפול רפואי והייתה מאושפזת בבית החולים עד ליום 23.11.14.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגרמו לקשישה חבלות קשות והיא נזקקה לטיפול רפואי.

תגובות