יוסי צחי הוא הזוכה בתחרות האמנים “קיר אמן” של מרכז הצעירים מצ”ב בכפר סבא

יוסי צחי, בן 27 מכפר סבא, שלומד במחלקה לצורפות ואופנה ב”בצלאל- אקדמיה לאמנות ועיצוב ” ומתמחה באופנה, הוא האמן שיצירותיו יופיעו במהלך החודש הקרוב על קירות מרכז הצעירים בעיר
במסגרת הפעילות הענפה של המרכז לצעירים בכפר סבא מתקיימת תחרות ציורים, הנושאת את השם "תחרות קיר אמן" שמטרתה לקדם אמנים צעירים מכפר סבא ולהעניק להם הזדמנות ראשונה לחשיפה.

במסגרת הפרויקט מוזמנים אמנים בגילאי 18-35 להציע את יצירותיהם וועדת שיפוט תבחר מידי כחודשיים את האמן ואת היצירות הנבחרות. היצירות הזוכות ייחשפו על קיר אמן והאמן עצמו יזכה גם בפרס כספי עבור רכישת חומרים וציוד. יצירותיו המלבבות של יוסי צחי מוצגות בימים אלו על קיר מרכזי במרכז הצעירים ברחוב גלר 4 בכפר סבא.

יוסי צחי לומד בבצלאל ובמקביל מפתח את כישרונו כצייר. יוסי מצייר בעיקר בטכניקת שמן. "מאז ומתמיד ציירתי, שרבטתי והתעסקתי באמנות", מעיד על עצמו צחי, בן הזקונים של משפחה כפר סבאית ותיקה. "כפר סבא עבורי היא המשפחה, העוגן, והפרבריות שהיא מייצגת, שתמיד מעוררת בי רגשות חיוביים ושאיפות לחיים בורגנים". את הרגשות האלו הוא מבטא בציוריו.
"במסגרת קורס ציור בבצלאל", ממשיך צחי "התוועדתי לטכניקת שמן ופיתחתי ציורים נוספים בטכניקה זו. יצרתי סדרה של ציורים המאופיינים בצבעוניות אופטימית כשנושאי הציורים הם בתים, רחוב ואנשים. השראה מהסביבה הכפר סבאית שלי".

"השאיפה שלי היא שמי שיעמוד ויסתכל על הציורים שלי ירגיש את האופטימיות והשמחה שמילאה אותי בעת הציור, ושיתרשם מהרב גוניות של הצבעים", הוא מוסיף. "אני רואה את עצמי ממשיך להתפתח בתחום העיצוב והציור. לא להפסיק אף פעם להתעסק ביצירה".

ראש העיר יהודה בן חמו, "העובדה שאמנים צעירים בני העיר מקבלים הזדמנות ראשונה לחשוף את האמנות שלהם היא בהחלט יוזמה ראויה לציון. אני מברך את מרכז הצעירים על היוזמה ומאחל לצחי הצלחה רבה בהמשך דרכו כאמן צעיר".
עדי רוזן מנהלת תחום הצעירים בעיר, "אני מברכת את יוסי צחי בזכייתו בתחרות קיר אמן במצב. אני מזמינה אמנים צעירים נוספים ליצור קשר עם מאיה זמיר, מנהלת תחום קידום אומנים במרכז הצעירים, על מנת שנוכל להציע להם פלטפורמות שיכולו להציג בהם את אומנתם".

תגובות