יובל לוי:”לא נזכה לכיסוי בעיתונות המקומית כל עוד העירייה מפוצצת דפיה בפרסומות”

האופוזיציה בכפר סבא בביקורת חריפה נגד העיתונות המקומית:”לא נזכה לכיסוי בעיתונות המקומית כל עוד העירייה מפוצצת את דפיה בפרסומות”
חברי האופוזיציה בכפר סבא מעלים ביקורת חריפה נגד העיתונות המקומית בטענה שלא מסקרים את ביקורת האופוזיציה.

הטענות עלו על רקע אישור תקציב 2015:"מיליונים שילכו למטרות לא ברורות. מיליונים שיחסרו לחינוך. מיליונים שלא יתנו שרות לתושבים, לרווחה, למועדונים ולתיקון מדרכות. אין ירידה אלא הגדלה של תקציב הטיולים בחו״ל על חשבון הארנונה, של המיתוג, של קבלנים שלא יקדמו את איכות החיים בעיר. ומה נאמר לציבור שישאל למה? נגיד שהתנגדנו. שפנינו לשיקול הדעת של חברי הקואליציה וראינו שהמלחמות שלהם היו על סעיף אזוטרי פילוסופי וחסר תוכן ברור שנותר ברזרבה ולא הובטח במלואו. על המחכים שנה לשרות מסוים חיוני של שרותי רווחה תבוא הברכה. התור שם יקוצר משנה לחודשיים. רק שבערים אחרות מדובר בשבועיים.
ומהם עוד מאה אלף לשרות חיוני? מהם מזגנים שיקוצצו ממבנה בית הספר החדש בירוקה, יחד עם אלמנטים אדריכליים ״לא חיוניים״? מה רע בבטון וצבע?".

יו"ר האופוזיציה יובל לוי:"ארבעים מיליון ש״ח הלוואות חדשות שיפרעו ילדינו ועוד יחד עם 150 מיליון הלוואות קודמות. אין גשרים בצומת עלייה. אין הרבה דברים חיוניים. יש קיצוצים ויש תושבים חדשים שהארנונה שישלמו מכסה שליש מעלות השרותים שמגיעים להם בדין ולא בחסד. משמע פחות כסף ליותר מטלות. קיבלנו את אמונכם. נייצג אותכם באמונה. לא נברך על מה שאינו ראוי ונמשיך לדחוף מה שכן נחוץ לעיר. לצערנו לא נזכה לכיסוי בעיתונות המקומית כל עוד העירייה מפוצצת את דפיה בפרסומות. אז השיתוף שתעשו לדף שלנו הוא הדרך להעלות מודעות. תוספת תקציב לתחזוקת מוסדות חינוך היא דוגמה אחת להצלחה של לחץ ומודעות שעוררנו. מקוה להבליט עוד". 

תגובות