לעיריית רעננה יש מנהל חדש לפארק העירוני

ועדת האיתור לבחירת מנהל פארק רעננה, החליטה על בחירתו של אסף טל לתפקיד, במסגרת מכרז פומבי שפרסמה העירייה. אסף טל נכנס לתפקידו ביום א’ האחרון ויחליף בתפקידו את דב בייגל ששימש בתפקיד במשך 12 שנים.

אסף טל (39) שימש במהלך חמש שנים בתפקיד מנהל תפעול, רכש ולוגיסטיקה בפארק אריאל שרון מראשית הקמתו ורכש ניסיון רב בתפעול ותחזוקת פארקים ענקיים. כבעל תואר שני בגיאוגרפיה בהתמחות בלימודים עירוניים, הוא מביא עמו ידע מקצועי וניסיון ניהולי רחב, גם מתפקידיו הקודמים ברשות לפיתוח ירושלים ובגן החיות התנכ"י.

פארק רעננה הינו הפארק הוותיק בשרון ויציין בקרוב 20 שנה. הפארק היווה מאז הקמתו את הריאה הירוקה החשובה של העיר, אבן שואבת ליותר מ- 100,000 איש המבקרים בו מידי שנה, בהם תושבים ואורחים מכל רחבי הארץ וכן מודל לערים רבות, שהלכו בעקבות רעננה בהקמת פארקים עירוניים.

מנכ"לית עיריית רעננה, מיכל הירש נגרי: "אני מברכת את אסף לרגל בחירתו לתפקיד ובטוחה כי יחד עם צוות העובדים המקצועי והחרוץ של הפארק, צפויה לנו תנופת עשייה ופיתוח שייתרמו לעיר ולתושביה. אני מבקשת להודות גם לדב בייגל המסיים את תפקידו לאחר שנות עבודה רבות ומסורות".

אסף טל: "אני מודה לוועדת האיתור שמצאה אותי ראוי ומתאים לתפקיד מאתגר זה. יחד עם שותפיי, העובדים במינהלת הפארק, נפעל לחזק את מעמדו של הפארק כמוביל בישראל ולתת את השירות הטוב ביותר לתושבי העיר ולאורחי הפארק הרבים".

תגובות