פניה דחופה למשרד הפנים: אישור תביעת לשון הרע של בן חמו על חשבון הציבור תיצור תקדים לכל ראשי הערים בארץ

הבוקר שוגרה פניה דחופה במסגרת מחאה הולכת וגוברת בקרב הציבור הכפרסבאי לרות יוסף, הממונה על מחוז מרכז במשרד הפנים בדרישה לדחות את הבקשה של ראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו המבקש כי משרד הפנים יאשר לו לתבוע לשון הרע את יזהר אוסטרובסקי, מכספי משלם המיסים

"אנו מביאים בפנייך התנגדות נחרצת לעובדה שראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו מבקש להגיש תביעת לשון הרע כנגד תושב העיר יזהר אוסטרובסקי באמצעות כספי ציבור.

מר בן חמו רוצה לתבוע? בבקשה, שיתכבד ויגיש התביעה על חשבונו כפי שנוהגים כל נבחרי הציבור.

אין ליצור כאן תקדים בעייתי לבזבוז כספי משלם המיסים או אפליה בין ראשי הערים שכן שאר ראשי ערים אחרים שביקשו לתבוע – תבעו על חשבונם הפרטי.

מאחר ורוב חברי המועצה בכפר סבא – אלה שזעקו לפני הבחירות זעקות שבר כנגד בן חמו והתמודדותו, גלשו לקואליציה בשקט מוחלט בעבור תארים משונים, אין לנו נבחרי ציבור שייאבקו למען העקרונות ומניעת בזבוז כספי ציבור בפרשה כה מהותית.

בכוונתנו להיאבק בחרוף נפש במישור החוקי נגד תקדים זה שאם אכן יאושר ע"י משרד הפנים יסחף אחריו שורה של ראשי ערים שיבקשו לממש הטבה זו על חשבון הציבור – מה שעלול לגרום לסתימת פיות וחשש מצד האופוזיציה לתבוע.

בתמונה: יזהר אוסטרובסקי
צילום: אריה גל

תביעת לשון הרע לגיטימית ככל שתהיה – אמורה לבוא מכיסו הפרטי של ראש העירייה שהוא המבוקר העיקרי מצד יזהר אוסטרובסקי.

כל נבחר ציבור אמור לדעת כאשר הוא מתמודד שהוא חשוף לביקורת על רקע התנהלותו כמנהל העירייה בה הוא מכהן כראש עיר. כך גם במקרה זה – על בן חמו לתבוע מכספו הפרטי- באם הוא חפץ לתבוע.

אציין כי בתחילה ביקש בן חמו 30 אלף שקלים לתביעה ושלושה ימים אחרי – בישיבת המועצה עצמה – לפתע עלה הסכום לשישים אלף שקלים!!

תושבים רבים הודיעו כי יצטרפו למחאה ויגרו מכתב תלונה דומה מטעמם לגברת רות יוסף במשרד הפנים. כתובת המייל למשלוח הפניות: ‫mer-memunem@moin.gov.il‬


בברכה,

אירית מרק
iritmark@gmail.com
050-9832222

*************************************************************************************************************************
אהבתם ? לחצו לייק | רוצים שגם אחרים יקראו? לחצו כאן מתחת לשורה זו על share ופרגנו

*************************************************************************************************************************

תגובות