חדש: מתחם קומברס בכניסה הצפונית לרעננה

בסט בנייה מקבוצת בסט השלימה בימים אלה את הקמת מתחם קומברס על פני 11 דונם בכניסה הצפונית לרעננה עבור ריבוע כחול נדל”ן. בשבועות הקרובים, קומברס צפויה להעתיק את פעילותה מרמת החייל לרעננה.

בניין קומברס כולל 23 אלף מ"ר משרדים ב-16 קומות ועוד 4 קומות מרתף הכוללות 868 מקומות חנייה. הבניין שתוכנן על ידי האדריכל משה צור יכלול את משרדי קומברס (החל מקומה חמישית), חדר כושר, בתי קפה שישרת 250 סועדים, חדר אוכל ל-800 סועדים, חדרי הדרכה, אודיטוריום עם 205 מקומות ישיבה ושטח מסחרי בקומת הקרקע. בקומה מינוס אחד הוקם מתחם הכולל מעבדות וחדרי תקשורת שישמשו את קומברס.

כיאה לחברת טכנולוגיה מתקדמת, הבניין יצויד במערכות אבטחה מתקדמות כדוגמת מערכת כניסה לחניון על ידי תג עובד ומערכות אבטחה סמויות.

לדברי אליאס טנוס, מנכ"ל קבוצת בסט "מדובר בבניין משרדים שנבנה על פי תקני בנייה ירוקה. בגלל שמדובר בחברת היי-טק האתגר היה להקים בניין מתקדם מבחינה אדריכלית שיכלול מערכות תקשורת מורכבות ומתקדמות. כך למשל הקמנו "קיר סכין" מבטון בגובה של 81 מטר שיוצר השלייה של 2 מגדלי משרדים".

קבוצת בסט ידועה בעיקר בזכות פרויקטים גדולים ומורכבים אותם היא מובילה כקבלן מבצע. בין הפרויקטים – המתחם הציבורי בשוק הסיטונאי בתל אביב, מרכז עזריאלי בחולון, בית מנורה, מגדל רסיטל, מרכזים לוגיסטיים של לובינסקי ושטראוס ועוד. לאחרונה קבוצת בסט החלה להיכנס לתחום היזמות וזכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל להקמת 80 יח"ד בשכונת גלי כרמל בטירת הכרמל תמורת כ-5.7 מיליון שקל בתוספת הוצאות פיתוח.

בשנה האחרונה החברה סיימה להקים את אצטדיון עופר בחיפה וזכתה במכרז להקמת מעונות הסטודנטים החדשים של הטכניון בחיפה.

תגובות