נוסחים מיוחדים להזמנות חתונה

מחפשים נוסח מיוחד להזמנת החתונה שלכם? משהו שיעלה חיוך על שפתי האורחים שלכם עוד הרבה לפני שהם מגיעים לאירוע עצמו, או אולי משהו שירגש או יפתיע? לכו על זה… זה שווה כל דקה שתשקיעו בכך.

הזמנה עם נוסח מיוחד מכניסה את האורחים שלכם לאווירה המתאימה לקראת החתונה, ומגדילה את ההתרגשות . אם חושבים על כך שלעיתים קרובות אנשים מציבים את הזמנת החתונה במקום בולט בבית, אז מבינים שההזמנה ומה שהחלטתם לרשום בה ילוו את האורחים במהלך כל התקופה ממש עד ערב החתונה.

נוסח הזמנה מעולם התוכן שלכם…

יש לכם דבר אחד משותף עם כל הזוגות שמתחתנים – אתם זוג מיוחד (כמובן שישנה גם אהבה). אין עוד זוג כמוכם – עם פגישה ראשונה שהייתה רק לכם, דברים שעברתם ביחד, ונושאי עניין משותפים כמו שיש רק לכם. בכל אלה כדאי להשתמש כדי ליצור נוסח מיוחד להזמנות חתונה.

לדוגמא – נוסח מהסרטים:

מוזמנים לפרמיירה
הסרט המרגש של השנה, בכיכובם של:
שאולי ואלה
הקרנת הבכורה תתקיים ב- 21.9.2014,
אולמי הירדן:
פרסומות וקדימונים: 19:00
תחילת סרט של פעם בחיים: 20:30
סיום: אחרי הסרט הזה לא תרצו לעזוב
הפיקו ההורים
ערן וצאלה גבאי מיקי ורחל שמאי

כמובן, שאפשר ליצור נוסחים דומים עבור תחומי עניין שונים שיש לכם במשותף – מסיבות, מועדונים, ספורט ועוד. אלה יזכירו לאנשים מדוע אתם ביחד ויצרו תחושה של קרבה והיכרות איתכם.

ציטוטים

ציטוטים הם דרך נהדרת להוסיף מגע אישי להזמנות החתונה שלכם, והם גם לא דורשים זמן רב. ציטוט לא חייב להיות מתוחכם מידי, הוא פשוט צריך לשדר מי אתם.

אם ניגע שוב בנושא הקולנוע, כמובן שאפשר ליצור נוסח הכולל ציטוטים מסרטים שאהבתם וריגשו אותכם. כך לדוגמא, לשלב את המשפט: "True Love is the greatest Thing" מהסרט נסיכה הקסומה, או "האקונה מטאטה" לזוג שגדל על מלך האריות.

כמובן שהתנ"ך הוא מקור בלתי נדלה לפסוקים מרגשים, כמו " "מַיִם רַבִּים לֹא יוּכְלוּ לְכַבּוֹת אֶת הָאַהֲבָה וּנְהָרוֹת לֹא יִשְׁטְפוּהָ" משיר השירים, או פסוקים שמשדרים כבוד למסורת ויוקרה,כגון: "וְזָכַרְתִּי אֲנִי אֶת בְּרִיתִי אוֹתָךְ בִּימֵי נְעוּרָיִךְ וַהֲקִמוֹתִי לָךְ בְּרִית עוֹלָם" (ספר יחזקאל)

אפשר גם לפנות לספרות, ולא מעט זוגות אוהבים דווקא להיזכר בתמימות של תקופת הילדות והנוער, כמו "אתה יודע שאתה מאוהב כשאתה לא מסוגל לישון, בגלל שסוף סוף המציאות טובה מהחלומות " של דוקטור סוס.

וכמובן, כמובן, אפשר לפנות לשירים אהובים שליוו אתכם ברגעים מרגשים.

עיצוב לצד תוכן

לאחר שבחרתם את התוכן הרצוי לכם, יש לתת תשומת לב גם לעיצוב הזמנות אלגנטיות לחתונה. אתם רוצים עיצוב שיעצים את המסר שלכם וישדר בדיוק את מה שאתם רוצים – בין אם מדובר בחתונה קלילה ו"מסיבתית" או חתונה יוקרתית ומעודנת. שימוש בנייר נכון, שיטת דפוס מתאימה וכמובן מעצב שמבין אתכם ומדבר בשפה שלכם, הם ערובה להזמנת חתונה שתסחוף את המוזמנים שלכם לתוך האווירה.

הכתבה באדיבות פייפר בוטיק – הפקה ועיצוב הזמנות לחתונה

תגובות