עיריית כפר סבא השקיעה בקמפיין מושקע אך שכחה לסמן את ליבת הקמפיין: מעברי החציה

שלומיאליות או מה: עיריית כפר סבא יצאה במיזם מבורך בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים: קמפיין הסברה חדש בנושא בטיחות הולכי הרגל.

מה רבה הייתה ההפתעה כאשר הולכי רגל הבחינו כי מעבר החציה עליו מתבסס הקמפיין נשחק כמעט לחלוטין
(צילום: אריה גל)

פעילות ההסברה של העירייה אגב, נועדה להעלות את מודעות לחשיבות חציית כביש זהירה של הולכי רגל, ותפיסת הסיכון הכרוכה בנושא, תוך העברת המסר כי על הולך הרגל להיות ערניים ולקבל החלטות נבונות בעת החצייה. הקמפיין כולל סימון המדרכות לפני מעברי חצייה במקומות נבחרים בעיר בכיתוב בצבעים בולטים, הכולל שלוש הנחיות להולכי הרגל באמצעות סלוגנים קליטים שיהוו עבורם קווים מנחים לקראת חציית הכביש על מנת שיוכלו לעשות זאת בבטחה.

מן הראוי לוודא כי מעברי החציה יהיו בטיחותיים כראוי! כרגע הם ממש לא!
 

תגובות