אזור השרון בצמיחה ואיתו הזדמנויות חדשות

אזור השרון הפך בשנים האחרונות לחממה אטרקטיבית מאוד למשפחות. הנגישות לאזור המרכז ואיכות החיים הגבוהה שמציע אזור השרון, הם רק חלק מהסיבות שמשפחות רבות מחליטות לקנות בית ולמקם את עצמן בשרון
הצמיחה בכמות התושבים הביאה איתה גם צמיחה עסקית ענפה ופיתוח מרכזי מסחר ותעשייה רבים, יחד עם כל אלו הגיעו גם הספקים ונותני השירות שישמחו להפוך את תושבי השרון ללקוחות מרוצים במגוון תחומים שונים.

אחד התחומים שהתפתחו והיצע השירותים בהם גדל מאוד בשנים האחרונות הוא תחום האירועים. מטבע הדברים, כל זוג צעיר שגר בשרון בקרוב יצטרך לערוך אירוע ברית מילה או בריתה, והתושבים שכבר ביססו את ביתם באזור לפני עשור ויותר, יצטרכו לערוך אירועי בר מצווה או בת מצווה לילדיהם המתבגרים. כשהביקוש עולה כך גם ההיצע עולה בהתאם, וניתן למצוא כיום אולמות אירועים רבים באזור השרון. אבל זה לא דבר חדש, אזור השרון היה מוקד פופולארי לאירועים כבר לפני הצמיחה האדירה והריבוי בכמות התושבים. המיקום הגיאוגרפי של השרון מהווה בחירה מושלמת לאירועים בהם יש אורחים שמגיעים הן מצפון הארץ והן מהמרכז. זו נקודת אמצע נוחה ובגין סיבות אלו אולמות אירועים לחתונה קיימים פה כבר שנים רבות. אז מה נשתנה בכל זאת? הביקוש לאירועים קטנים.

אירועים קטנים באזור השרון

עד לפני מספר לא רב של שנים רוב אולמות האירועים באזור השרון היו אולמות גדולים ששימשו בעיקר לחתונות ואירועים שבהם 300 מוזמנים ומעלה. בשנים האחרונות אפשר לשים לב לתופעה חדשה שמגיעה למחוזותינו, נפתחים עוד ועוד
מקומות לאירועים קטנים בשרון, וגם המקומות הגדולים שכבר קיימים עוברים תהליך של אופטימיזציה כדי להתאים את עצמם לביקוש שנוצר וכך פלח השוק הזה לא יפסח עליהם.

לאירועים קטנים יש אופי ייחודי שמאפיין רק אותם, מדובר באירועים שרוב המשפחות מקיימות כדי לצאת מידי חובה, בתקווה לעבור את האירוע במינימום הפסדים כספיים. בשונה מחתונות שבהם הזוג משקיע המון וגם אם יפסיד כסף מהאירוע אין בכוונתו להתפשר על היום המיוחד והחד פעמי בו הם מתחתנים, באירועים קטנים כגון ברית מילה, בריתה, בר מצווה, בת מצווה וכדומה – פשרה זה שם המשחק. כל דרך אפשרית שתוביל לקיום האירוע מבלי להפסיד כסף, ואולי אפילו להרוויח מעט, תילקח בחשבון ברצינות המרבית וברוב הפעמים גם תוצא לפועל.

שינויים והזדמנויות חדשות

כחלק מהתאמת שוק האירועים הקטנים לצרכי המשפחות שחוגגות את האירוע נוצרו הזדמנויות חדשות ומגוון אפשרויות מגוונות שתורמות מאוד לצמיחה הכללית באזור. חלק משינויים אלו נוגע בכניסת שחקן חדש למגרש – המסעדות והמועדונים. רוב המסעדות מייצרות את הפרנסה שלהן בשעות הערב, למעט מסעדות פועלים שרוב הפעילות שלהן היא בצהריים והן לא אופציה רלוונטית כמקום לאירוע קטן. אירועים קטנים בשרון לרוב יתרחשו בשעות היום, לכן כל מסעדה תשמח למלא את השעות הללו בפעילות עסקית משובחת ומניבה, דבר שמשתלם מאוד גם לבעלי האירוע. ההכנסות החדשות שמתווספות למסעדות באזור מאירועים קטנים גורמות להן לצמוח וכך גם ההיצע שהן מספקות לתושבי האזור בשעות הערב הופך לאיכותי ומשתלם יותר. כולם מרוויחים!

על תחום הפעילות של אירועי בר מצווה ובת מצווה השתלטו דווקא המועדונים. ההורים חיפשו אלטרנטיבה זולה ומשתלמת, הם ויתרו על הפקת אירוע בומבסטי כמו שהיה נהוג בעבר, ומבחינת הילדים – הם מעדיפים אירוע רק לחברים ואם הוא במועדון שגורם להם להרגיש מבוגרים ללילה אחד, מה טוב. שוב כולם מרוויחים, ההכנסה החדשה שהמועדונים מייצרים מאפשרת להם להשקיע בפעילות הלילית שמוצעת למבוגרים, כך תושבי אזור השרון מקבלים מגוון אפשרויות בילוי יצירתיות ומושקעות יותר ממה שהיה קיים בעבר. מצד בעלי האירוע – ההורים משלמים פחות ומוודאים שלא יפסידו כסף, והילדים נהנים יותר מאירוע עם החברים במועדון מאשר אירוע משפחתי באולם, בו הם ירגישו יותר כמו אורחים ופחות כמו בעלי השמחה.

תגובות