אורנה וליאור שרף מהוד השרון נבחרו ע”י החברה הבינלאומית מאוסטרליה “המשפחה שלי- מדבקות לרכב” לזכייניה הבלעדיים בישראל

מי לא מצא את עצמו משוטט בחניון ענקי של מרכז קניות כשהוא תוהה ‘איך לכל הרוחות אמצא את המכונית שלי בין שלל המכוניות’, או נלחץ מהעובדה שהנהג העצבני שהזדנב מאחוריו לא הבין שיש תינוק פעוט ברכבכם ומצפצף בעצבנות.

הפתרון הגיע מהאוסטרלים שבחרו באורנה וליאור שרף מהוד השרון- להקים את הסניף הישראלי (מתוך עשרים בעולם) של "המשפחה שלי מדבקות לרכב".

היא- אורנה שרף- מטפלת בפסיכותרפיה גופנית, שטיפלה בצעירים בכפר איזון.
הוא- ליאור שרף- הבעלים של חברת "ליאור שרף שיווק והפצה" מכוכב יאיר.
יחד הם ההורים של נטע, נויה וניב, הוד השרונים גאים.

הרמת כוסות בראש השנה בשכונת רמת הדר

בני הזוג שרף מוכרים בהוד השרון בזכות ארוחות הערב השכונתיות שהם מארגנים בראש השנה בשכונת רמת הדר.
אורנה: "הארוחות השכונתיות הן כיף אמיתי. אנחנו פורסים ברחוב שולחנות, מלאים באוכל טעים שכל משפחה מכינה ומביאה, ואף שכן לא מפספס! בדר"כ השגרה העמוסה מותירה לנו דקות ספורות של סמול טוק עם שכן, או נפנוף "שלום שלום" מבעד לשמשת הרכב. לכן, הארוחה המשותפת עם כל השכנים בראש השנה, זו הפעם היחידה שבה כל השכנים נפגשים, יושבים לארוחה טובה, מרימים כוסית, מברכים לחג שמח, פוגשים את השכנים החדשים ונהנים עם הותיקים".

"המשפחה שלי" באוסטרליה- מאחורי הקלעים 

אורנה: "שמענו על הלהיט ההיסטרי באוסטרליה, נדלקנו, ומיד התחלנו בתהליכי חיזור אחרי החברה. מסתבר שהחברה הענקית האוסטרלית התחילה משני בני זוג, מוניקה ופיל ברעם. הגבר היה שכיר והאישה גרפיקאית. מוניקה חשבה שזה מדליק להדביק את דמויות בני המשפחה על הרכב, אז היא עיצבה את בני משפחתם על מדבקות והדביקה על רכבם. הם לא חלמו על הבאזז שהמדבקות האישיות שלהם יצרו, עד מהרה שניהם נכנסו לעסק, נוצר ביקוש הסטרי בשוק האוסטרלי, ותוך שנתיים מכרו 2 מיליון מדבקות והנפיקו 20 זיכיונות בלעדיים ברחבי העולם".

גיור המדבקות ועלייתן ארצה

אורנה: "לאחר תהליכי חיזור לא פשוטים, הצלחנו לעמוד בסטנדרט הגבוה של האוסטרלים, וקיבלנו את הזיכיון להקמת סניף בלעדי בישראל. תהליכי גיור המדבקות ועלייתן ארצה ארכו שנה, וכללו איור מחדש של דמויות בעלות אופי שמזכיר ישראלים וישראליות, בניית אתר המקביל לאתר שהאוסטרלים מחייבים את כל הסניפים בכל המדינות וכניסה למסגרת הפצה מסודרת. ההשקעה הכספית בהקמת מותג "המשפחה שלי- מדבקות לרכב" מסתכמת בלמעלה מרבע מיליון ₪".

מדבקות עם ערך משפחתי גבוה

אורנה שרף: "עבדתי במשך שנים כפסיכותרפיסטית גופנית וחשתי רצון לפסק זמן מהעבודה, ולעשות לביתי", היא משחזרת. "כשגיליתי את הפוטנציאל המשפחתי הטמון במדבקות ‘המשפחה שלי’ התמגנטתי אליהן ונשאבתי שוב לעבודה במשרה מלאה במלוא המרץ.
כל תהליך בחירת והדבקת המדבקות תורם רבות לליכוד בני המשפחה", היא מוסיפה. "זה תמיד מעניין ומצחיק לגלות את נקודת המבט של הילדים על עצמם ועל שאר בני המשפחה, כשהם בוחרים את הדמויות".

"אפשר לומר שהמדבקה היא רק מדבקה אבל מה שעומד מאחוריה זה בעצם בחירת הגדרה עצמית של ‘מי אני’ ו’איך אני מציג את עצמי לעולם’ ומה ידעו על המשפחה שלי. לכן הבחירה לעיתים לא פשוטה ואנשים מתלבטים ומשנים מדבקות לעיתים קרובות ומתייחסים לזה בכובד ראש. כי הרי משפחה זו משפחה!".

                                                                                  

גלריה של מאה מדבקות

הרעיון שעומד מאחורי המדבקות המדוברות פשוט: כל אחד בוחר מתוך גלריה של 100 דמויות שונות של בני משפחה מכל הסוגים ומכל המינים שייצגו את ההרכב האנושי שבביתו. את המדבקות אפשר לשבץ בכל מקום. על השמשה האחורית או הצדדית של הרכב, על תיבת הדואר, על דלת הכניסה הראשית או על דלתות החדרים הפנימיים.

מדבקות בלעדיות למשפחה הישראלית

"מוניקה היא המאיירת הבלעדית של המדבקות וכשפנינו היא מאוד שמחה לשתף פעולה במציאת גוון ישראלי למדבקות. היא יצרה עבורנו דמויות ייחודיות בשבילנו כמו אמא עם שיער מתולתל, שמאפיין ישראליות רבות, או דמויות של חיילים וחיילות, דמות של טייל בטיול שאחרי הצבא".

"בזכות המדבקה למדתי לרכוב על אפניים"

אורנה: "שמענו מסבתא בכפר סבא שקנתה לנכד שלה מדבקת ׳ילד רוכב על אופנים׳ סיפור מקסים. הנכד שלה שמח מאוד על המדבקה ורץ מיד להדביק על הרכב החדש שאמו קנתה ואז פתאום נמלך בדעתו ואמר לה: ‘אבל, סבתא אני לא יודע לרכוב על אופנים. אפשר בכל זאת להדביק?’. באותו שבוע הוא התאמן שוב ושוב ואחרי שלושה ימים הצליח לרכוב לבד. גם מדבקה יוצרת מציאות, לא רק מחשבה …

אמהות חד הוריות מאמצות את המדבקות

אורנה: "הופתענו מאוד לגלות שאמהות חד הוריות אימצו את המדבקות לליבן והן הפכו ללהיט היסטרי אצלן. הרווח במקרה הזה כפול. מצד אחד, זו דרך נהדרת לחזק את תחושת המשפחתיות והביטחון העצמי של הילדים. ומצד שני, זו דרך נהדרת לאותת לרווקים או לאבות גרושים על אם פנויה שתשמח לצרף לשמשת המכונית עוד מדבקה בדמות גבר חביב. מי יודע אולי המדבקות יהפכו להיות שיטה פופולארית למציאת זוגיות בקרב רווקים ורווקות".

מחפשים שותפים עסקיים

אורנה: "אנחנו כל הזמן מרחיבים את התפוצה בכדי להגיע לכמה שיותר מוקדי מכירה בארץ, וגם מחפשים שותפים עסקיים. קצב הגידול במכירות מוערך על כחמישה עד עשרה אחוזים מדי חודש. רואים יותר ויותר מדבקות על שמשות הרכבים – והם השגרירים הטובים ביותר שלנו".

אורנה: "אנו מקווים שבקרוב על כל מכונית חמישית תודבקנה מדבקות "המשפחה שלי". הדרך לשם עוברת בשיווק ישיר מאתר האינטרנט הרשמי של המותג המאפשר הזמנה באתר ומשלוח עד הבית בדואר, מכירה בחנויות ספרים, חנויות צעצועים, רשתות מזון ,חנויות נוחות בתחנות דלק ובמתחמי שטיפת מכוניות,

ארגונים באזור השרון משפחתיים יותר

אורנה: "ארגונים היום ממש מקדשים את משפחות העובדים. אנחנו מספקים להם את היכולת לבחור את סוגי המדבקות, והם מדביקים לכל עובד על רכבו את בני משפחתו- לפי בחירת העובד. זו מתנה עם ערך עצום לעובד, ובמחיר משתלם מאד לארגון. אני יכולה לומר שהארגונים מאזור השרון, הם בעלי האוריינטציה המשפחתית הגבוה ביותר מאשר ארגונים משאר חלקי הארץ.
בסופו של דבר פיצחנו את הנוסחה להצלחה. בנינו מותג מדליק עם ערך עצום, במחיר שווה לכל כיס".

ישראל מדינה קטנה עם שפם

אורנה: "אנחנו משמרים לקוחות. כבר עכשיו אנחנו רואים דרישה חוזרת של לקוחות לקניות בפעם השנייה והשלישית אצלנו. למשל כשהילדים גדלים, או כשנוספים אחים, חיית מחמד, וכשרוצים להעניק מדבקות במתנה למשפחות אחרות.

מחיר מדבקה 15 ₪ אחיד לכל העולם.

ניתן להשיג: למי שראה אותן על מכוניות ולא ידע היכן לרכוש, עכשיו ניתן להזמין בקלות דרך האתר המשפחה שלי- מדבקות לרכב www.thestickerfamily.co.il ,ברשת צומת ספרים, בחנויות נוספות ברחבי הארץ (הרשימה המלאה מתעדכנת באתר האינטרנט של החברה).
בתמונה בני הזוג אורנה וליאור שרף. צילום לינה מיארה

תגובות