מחזירים את האנרגיה בזמן הפעילות הספורטיבית – ג’ל אנרגיה

רצים למרחקים ארוכים, רוכבי אופניים, שחקני טניס וספורטאים בכלל העוסקים בספורט הנמשך זמן ממושך מחפשים כל הזמן אחרי פתרון הקסם שיעניק להם את האנרגיה הדרושה להמשיך ולהיות במיטבם לאורך כל הפעילות הספורטיבית. 
בשלב מסוים האנרגיה בגוף הולכת ופוחתת ולמעשה הספורטאי נתקל במחסום מסוים ואינו מצליח להגיע לרמה המקסימלית. בדיוק לשם כך ישנם ג’לים מיוחדים אשר מחזירים לגוף את מה שהוא צריך ומאפשרים להמשיך ולעסוק בפעילות הספורטיבית המאומצת. ג’ל אנרגיה לספורטאים של  מומלץ מאוד על ידי תזונאי ספורט מובילים הן בגלל שהוא נספג היטב במערכת העיכול והן בגלל שהוא מספק לגוף כמות פחמימות מדודה שאינה עולה ואינה יורדת מהכמות הרצויה. את הג’ל אנרגיה לספורטאים ניתן לצרוך במהלך הפעילות עצמה ולא צריך לעצור או להאט על מנת להחזיר את האנרגיה לגוף. פעם היו חטיפי אנרגיה או משקאות אנרגיה אשר אילצו את הספורטאי לעצור ולמעשה לאבד זמן יקר, אך בעזרת הג’לים ניתן לצרוך את מחזיר האנרגיה במהלך הפעילות עצמה.

 
ג’ל אנרגיה לספורטאים- קל לנשיאה, נוח בבטן

ג’ל אנרגיה לספורטאים מגיע במגוון טעמים, בין היתר טעמי פירות, קרמל, קפה ועוד. ספורטאים רבים מעדיפים את הג’ל על פני מחזירי אנרגיה אחרים משום שהוא קל מאוד לנשיאה על הגוף. ניתן לאכסן אותו בכיס, על הגוף או בנרתיק מיוחד מכיוון שהוא זעיר ונוח לנשיאה. גם כאשר צורכים את הג’ל הוא מתעכל בקלות ואינו גורם לתחושת כבדות בגוף. מומלץ לצרוך את הג’ל עם מים על מנת למנוע צרבות ותחושה לא נעימה וגם בכדי לזרז את הפעולה על הגוף. בג’ל ניתן למנוע את כל הפחמימות, המינרלים והויטמינים שהגוף צריך במהלך הפעילות הספורטיבית והוא מקנה לגוף זמן נוסף את מאמץ מקסימאלי. מומלץ לקחת את הג’ל כל חצי שעה במהלך הפעילות הממושכת וזאת על מנת להשאיר את הגוף במצב זהה לאורך כל הפעילות.


נגמרו התירוצים, עכשיו אפשר לעסוק בספורט לאורך זמן

ספורטאים חובבים מתחילים או אפילו ספורטאים מקצועיים נותנים לעצמם הנחות בלא מעט פעמים בגלל העייפות. ג’ל האנרגיה לספורטאים מאפשר לעסוק בפעילות הספורטיבית לאורך זמן רב יותר מבלי לחוש את תחושת העייפות הרגילה. במהלך פעילות ספורטיבית ארוכה הספורטאי נתקל במאין מחסום, גם פיזי וגם פסיכולוגי שלאחריו ספורטאים רבים מוותרים ופשוט עוצרים את הפעילות. הג’ל מחזיר את ספורטאי לתחושת הרעננות ומלאת האנרגיה שבה התחיל את הפעילות ובכך מאפשר לו להמשיך את הפעילות לאורך זמן. הג’ל משמש את רמת הגלוקוזה בדם ובכך מאפשר תחושה רעננה ונוחה יותר. הקלוריות הנשרפות מוחזרות לגוף בקלות וביעילות ורמת הפחמימות בגוף גדלה ובכך מספקת לגוף עוד “דלק” שמספיק לכמות גדולה יותר של זמן. אם אתם ספורטאים מקצועיים, ספורטאים מתחילים או ספורטאים חובבים חשוב שתדעו- נגמרו התירוצים! מעכשיו לא צריך להפסיק לרכוב עלה אופניים לאחר שעה, לעצור את הריצה אחרי 40 דקות ולעצור את משחק הטניס בכל כמה דקות בגלל עייפות.

 

תגובות