פעילות ODT – חוויה לכל המשפחה

אחת מהשאלות הקשות ביותר היא איך אפשר ליצור תחושה של צוות בין אנשים. זה לא משנה אם מדובר על ילדים קטנים, נערים מתבגרים או על העובדים שאתם מעסיקים, כי בכל מקרה כאשר יוצרים תחושה של צוות יש יתרונות ברורים לפעילות שעושים ביחד. לכן אפשר להבין אתכם אם גם אתם מחפשים את הפעילויות המתאימות ביותר לצוות העובדים שלכם, וכדאי לדעת שמידי פעם לצאת מהמשרד ולעשות פעילויות בטבע זו בחירה נכונה. פעילות כמו ODT זו בחירה מצוינת, כי למעשה במסגרת פעילויות כאלה אתם מוציאים את העובדים שלכם מהמקום שבו הם רגילים לתקשר אחד עם שני. ראשית, האווירה של הטבע כבר הופכת את הכול להרבה יותר טוב, ושנית, עצם העובדה שהם צריכים להתמודד עם אתגרים חדשים מוסיפה גם היא לכל החוויה.
מה זה ODT?

הפירוט של הביטוי ODT הוא outdoor training. מדובר במתקנים שנועדו לפעילות גיבוש לקבוצות. על מנת להצליח במשחק תצטרכו לשתף פעולה באופן מלא עם הקבוצה שלכם. לרוב המתקנים משולבים עם חבלים ופעילות אקסטרים כמו טיפוס על קירות, גשרי חבלים, סנפלינג, אומגה ועוד.

איך לבחור את הפעילות המתאימה

חשוב לדעת שכאשר מדברים על פעילויות ODT למעשה מדברים על פעילויות מגוונות, ולכן חשוב לבחור נכון את הפעילות. יש אפשרות למסלולי הליכה שונים עם אתגרים ויש גם אפשרות ליצור פעילויות בטבע שיש בהן אתגר שצריך להתמודד איתו כקבוצה אחת גדולה. מעבר לכל היתרונות שכבר צוינו, כדאי לקחת בחשבון את האפשרות לפעילויות כאלה כי למעשה אפשר כך לבלות בטבע וזה עוד יתרון מהותי. אתם תראו שכל ההשקעה הזאת של לקחת את העובדים שלכם לטבע ולגרום להם ליהנות מחוויות מיוחדות זו אומנם השקעה כלכלית לא קטנה, אך היא תוסיף מאוד לחוויה של העובדים שלכם. יש לציין שגם אם אתם מחנכים שעוסקים בשאלה איך ליצור גיבוש טוב יותר בין הילדים בכיתה הרי שהאפשרות של פעילויות שונות כמו ODT יכולה להתאים לכם.

ייעוץ מקצועי בתחום

אחד מהדברים שאתם צריכים לקחת בחשבון, זה שלא באמת קל להפיק יום גיבוש לעובדים או לילדים, ועל מנת שאפשר יהיה להעביר את הפעילויות האלה בצורה מושלמת צריך לפנות אל אנשי מקצוע שמכירים את התחום. רק אנשים שיודעים היטב איך להעביר את הפעילויות האלה ומה בדיוק הן כוללות יוכלו לעזור לכם להפיק את היום שלו אתם מצפים. יש משהו מדהים בעובדה שרואים את הילדים או את העובדים יוצאים מהשטח המוכר שלהם ומתחילים לתקשר ביניהם בצורה אחרת, והאמת היא, שיש לזה גם ערך מוסף. זה מלווה אחר כך את האווירה בכיתה או בעבודה במשך לא מעט זמן, ואתם תראו שאם תשקיעו בהפקת האירוע הזה הרי שהוא יתרום רבות לתחושת הצוות של העובדים או התלמידים שלכם. תמיד מומלץ להתייעץ עם המומחים בתחום כי כך אפשר יהיה לארגן את יום הפעילות כולו ולא רק את שעות הפעילות בטבע, מה שאומר שכל ההשקעה שלכם תהייה משתלמת. לא מדובר על מחירים גבוהים מידי ופעילות כזאת תעשה רק טוב לצוות שאתם מנסים לגבש.

תגובות