“היציאה בבוקר מכפר סבא היא כשלון טוטאלי של עיריית כפר סבא שמורחת את תושבי העיר”

אחרי שנים של תלונות על בעיית עומסי התנועה והפקקים ביציאה מכפר סבא, נראה כי במקום פתרונות, בשנה האחרונה הוחרפה הבעיה ביתר שאת עם ריבוי המגדלים ואכלוס השכונות הירוקות בעיר.

“היציאה בבוקר מכפר סבא היא סיוט”, אומר יו”ר סיירת ההורים עד לא מזמן, גיל עופר, פעיל חברתי המעורב בנעשה “מדובר בכשלון טוטאלי של עיריית כפר סבא שמורחת את תושבי העיר. הלוואי והיו פותרים את בעיות התחבורה בעיר באותה המהירות בה מקימים בה קניונים. הנהלת העירייה אל תבואו אלינו עם הסברים ותרוצים. חסכו את הזמן שלכם. עייפנו מסיפורי סבתא. כל בוקר אנחנו עומדים בפקקים והחבל רק הולך ומתקצר סביבנו”. 
מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה:"עקב שינוי התשתיות בדרך הפועל –השקמה- אלי הורביץ הפכה היציאה המזרחית מכפר סבא, לכיוון צומת ירקון מהירה יותר מאשר יציאה מכיוון טשרניחובסקי או סוקולוב. ההקלה הגדולה אמורה להתחיל בשנת 2016 , עם פתיחת הרמפה המקשרת בין כביש 531 לבין כביש 4. עירית כפר סבא מפעילה לחצים על משרד התחבורה וחברת נתיבי ישראל על מנת לסיים את העבודות בהקדם ובמקביל מעודדת שימוש בתחבורה ציבורית ובעיקר ברכבת, דבר המקצר את זמני נסיעה בצורה משמעותית".

תגובות