מומלץ בחום: מוזיאון הוינטג’ הביתי של הגר ואיילת

הגר ואיילת, חברות טובות מזה 20 שנה, מהימים בהם איילת עבדה כמפיקה אצל טוביה צפיר והגר (אחותה של הכתבת הדס שטייף) היתה שחקנית בהצגות שלו. עם השנים הן עברו תהפוכות שונות. הגר נמשכה לכיוון של עיצוב ווינטאג’ והחלה במסע למציאת רהיטים וחפצים נדירים, שחזור ושיפוץ שלהם ושילובם בביתה. איילת הלכה ללמוד סטיילינג ופתחה בוטיק קטן וביתי למכירת בגדי מעצבים.

וינטג’ שיק הוא קונספט ייחודי של גלריה ביתית לרהיטי וינטג’ המחודשים באהבה רבה, ונמצאת בבית מגורים ברמת השרון, שכולו מרוהט מתחילתו ועד סופו בוינטג’ ומהווה "מיני מוזיאון" והשראה למבקרים בו.

כל המגיעים למקום זוכים לסיור בכל הבית לקבלת השראה, ולאחר שקיבלו תיאבון, הם מוזמנים להתחדש ברהיטים וחפצים נדירים- ONE OFF- מהגלריה הביתית, שחודשו באהבה ובקריצה למאה ה- 21.

הרהיטים מלוקטים בפינצטה מגלריות, אספנים ועוד מכל רחבי הארץ והעולם, ע"י בעלות וינטג’ שיק- הגר נחום, שבביתה הוקמה הגלריה, ואיילת גורדון, חברתה הטובה ושותפתה לעסק.
חשוב להדגיש כי מדובר ברהיטי וינטג’ נדירים, חלקם אף חתומים, וכמעט אין שני להם, ולא ברהיטים חדשים בסגנון רטרו.

כשאיילת החליטה לשפץ את הבית שלה, היא כמובן רתמה את חברתה הטובה הגר לעיצוב, והשתיים התחילו לשוטט ביחד לליקוט רהיטים נדירים בכל הארץ. ואז- קרה מעין "פיצוץ קוסמי"- והן התאהבו בעבודה ביחד. האנרגיה שנוצרה בשיטוט בכל רחבי הארץ- מציאת הפריט הנדיר שאי אפשר להשיג וכמעט כבר לא קיים, וההתרגשות והאדרנלין שנוצרו- גרמה להן להחליט לחלוק את התחושה עם אחרים בפתיחת גלריה ביתית בביתה של הגר ברמת השרון


תגובות