בעקבות חשיפת השרון פוסט: הקפאה של כריתת העץ ל – 24 שעות

אני שמחה מאוד לספר לכם שבעקבות המאבק שאנו מנהלים נגד מחיקת ההיסטוריה בכפר סבא הצלחנו להשיג הלילה הקפאה של 24 שעות לעקירת העץ המדהים הזה בכניסה לשוק בכפר סבא!!

בעקבות התמונות שצילמתי ונשלחו ליעקב ארק, פקיד היערות של אזור השרון בקק”ל, הבטיח פקיד היערות להגיע ולבדוק שוב את העץ בתוך 24 שעות!!

כל מי שמעוניין להצטרף למאבק נגד עקירת העץ הזה מתבקש לשלוח אלי דחוף ביותר למייל מכתב אותו אעביר במרוכז עם כל המכתבים שקיבלתי לקק”ל.

זה המייל שלי ומה שאתם צריכים לעשות זה לכתוב מספר מילים מהלב iritmark@gmail.com

תודה לאחד והיחיד פנחס כהנא, יו”ר המועצה לתכנון מקיים בכפר סבא, היחיד מכולם שבאמת סייע במיידית!
תושבת העיר, אסתר שרון:" זהו עץ ילדותי, תמיד משמש לי עוגן נוסטלגי, שחקתי למרגלותיו, נפשתי תחת כנפיו, גדלתי ילדים ונכדים מתחת לעלוותו, כל פעם שאני עוברת לידו אני מקדימה לו שלום ולהתראות, העץ הזה הוא אני. אנא השאירו לי את ידידי". 

משפחת גיא:"למרבה השמחה העץ מתאושש ואנו, כתושבי העיר מבקשים למנוע את עקירתו. אנו מבקשים גם להורות לעירייה לבצע מהלכים על מנת לגלות מי הגורמים האחראים לפגיעה בעץ ו למנוע את הרעלתו".  

י. בשן:"העץ  העתיק בכניסה לשוק מסמל עבורי ועבור כל מי שנולד וחי בכ"ס סמל הסטורי ויקר. העץ הינו חלק בלתי נפרד מרחוב ויצמן בכניסה לשוק ואסור לגדוע אותו בשום פנים ואופן. הוא אינו מפריע ולא מזיג אך בהחלט נותן יופי מיוחד ומשרה נופך של אותנטיות ופסטורליות בתוך ההמוניות והרעש היומיומי באיזור". 

שרי מור "כתושבת כפר סבא, נדהמתי לשמוע על הרצון לכרות עץ עתיק בכניסה לשוק. שנים רבות העץ קיים, ואם אין סיבה מוצדקת אני מאוד מבקשת לא לכרות את העץ. העץ יפהפה ומוסיף לקסם של המקום". 



תגובות