דני הרוש, סמנכ”ל עיריית כפר סבא שפוטר הגיש תביעה נגד עיריית כפר סבא

דני הרוש, סמנכ”ל עיריית כפר סבא, המוערך, שפוטר ערב חג ראש השנה, הגיש בשבוע שעבר תביעה כנגד עיריית כפר סבא. התביעה עומדת על כ-300 אלף שקלים והוגשה בבית הדין לעבודה



ביום חמישי השבוע נחשוף את תוכן התביעה: העילה לתביעה שוודאי תפתיע את הציבור בכפר סבא ובעיקר את נציגיה של מפלגה מסויימת תיחשף כאמור מחר, ביום חמישי השבוע. 

פנינו וביקשנו את תגובת בכירי העירייה המוזכרים בתביעה – אך טרם קיבלנו התייחסות כלשהי. 

כך או כך, דני הרוש ממשיך לקבל את תמיכת הציבור באופן מובהק וגורף. עובדי עירייה רבים מתקשרים אליו ומחזקים את ידו כמו גם ציבור מכל רחבי העיר. רבים מציינים בפניו כי מאחר והם חוששים אין ביכולתם לתת לו תמיכה פומבית "אבל אנחנו איתך בלב ובנפש", הם אומרים ומעודדים. 

יצויין כי מעולם לא היה עובד שפוטר מעיריית כפר סבא אשר זכה לאהבה כה עצומה חובקת עיר שלמה. כמו העובדים השומרים איתו על קשר הדוק, כך גם רבים רבים מהציבור המכיר ומעריך את פועלו. יצויין כי מיד לאחר הפיטורים התקבלו עשרות מכתבי מחאה נגד הפיטורים, ומכתבי תודה והערכה להרוש.

     עו"ד של הרוש, יניב אופק, מסר "סמנכ"ל העירייה לשעבר, מר דני הרוש, הגיש תביעה כנגד עיריית כפר סבא לאחר פיטוריו בקיץ האחרון, באמצעות משרד עורכי הדין יצחק אופק ושות’. עוה"ד דנה אלוש, המשתייכת לצוות התביעה מסרה, כי התביעה נסובה על רקע טענתו של מר הרוש כי פיטוריו היו ממניעים פסולים לכאורה, ולא על פי נימוקים משפטיים, כפי שנטען על ידי העירייה; כמו כן, נתבעו גם הפרשי שכר הנובעים ממחלוקות הגדרה וחישוב בין הצדדים". 

תגובות