מסעדת דגים המומלצת בהוד השרון: משיקה קונספט קולינרי חדש ותפריט עשיר ומגוון

מומלץ בחום: מסעדת Dagim Fish & Meat Bar, המשקיפה לנוף המוריק של פארק ארבע עונות בהוד השרון, מתחדשת ומשיקה קונספט קולינרי חדש במסעדה, המשלב בין הענקת חוויה קולינארית מוקפדת ואווירה קלילה ולא מחייבת.



התפריט החדש המושק בימים אלו מבטא את הרעיון המרכזי המוביל את ההתחדשות:

מסעדת ‘Dagim’ מביאה את כל הטוב שיש לים וליבשה להציע והיא מציגה מנות נפלאות מעולמות אלו: דגים ופירות-ים טריים המוגשים במיטבם, תוך שילוב טעמים מרגשים ומסעירים, אך יחד עם זאת היא לא מפלה גם את הקרניבורים המושבעים, עם מנות בשר משובח, מטופל ומיושן כהלכה.

תפריט ‘Dagim’ החדש כולל דגים, בשרים, פסטות, סלטים ומגוון רחב של אפשרויות וטעמים הנותנים מענה לצרכים הקולינאריים של כל אחד ואחת.

מתוך התפריט החדש המושק, שהוא תפריט ערב במהותו נגזר תפריט עיסקי עשיר ובמגוון אפשרויות תקציביות ונילווים לתפריטים אלו תפריט קינוחים מענג ותפריט יינות מהמובחרים שיש.

בין המנות המוצעות בתפריט החדש: ממנות פתיחה מושלמות לטעימה על הבר לצד בירה צוננת, כגון: שרימפס בציפוי פנאקו-עם אטריות סובה, קרם צ’ילי מתוק וקראנץ’ בטטה (54); קרפצ’יו פילה עגל-סירופ בלסמי, פרחי בזיל ושבבי פרמז’ן (49); או טרטר דג ים-בכיסוני אינרי, איולי ג’ינג’ר ועירית (59); ועוד..

מן הים:

בעיקריות מבחר מנות דגים ומעדני-ים, שעושות כבוד לחומרי הגלם מן הים, ביניהן: פילה דניס סצ’ואן על קרם פירה באסקבץ’ עגבניות ופלפלים (105); סלמון במיסו הדרים-צרוב על קרם פירה ושומשום (95); קוסקוס דגים-ברוטב חריימה פיקנטי, פלפלים, כוסברה ולימון(95); וכן מנות פירות ים נפלאות כשרימפס וניוקי בקרם סרטנים-עם ניוקי הבית,עגבניות מיובשות, טימין ויין לבן (92); סיר מולים-בחלב קוקוס וקארי ירוק (109); מיקס פירות ים-עם ניוקי, פטריות, שאלוט, זוקיני, יין לבן ושמנת (119); פאייה פירות ים זוגית ועוד.

מן היבשה:

גם חובבי מנות בשר משובחות ימצאו מבוקשם בתפריט החדש מנות כמו אנטריקוט מיושן 300 גרם (138); המבורגר 270 גרם (67); קבב טלה וצנוברים-בתיבול השף על פיתה מקסיקנית, טחינה וירקות בגריל (82); וגם תבשיל איכרים-חמין פיקנטי עם נתחי בשר ונקניקיות (74); ועוד..

Mangiare italiano

חובבי המטבח האיטלקי ימצאו מענה מובחר כמו ניוקי תפוחי אדמה (52); פטוצ’יני אלפרדו קלאסי (57); רביולי בטטה (64); פטוצ’יני פומודורו-ברוטב עגבניות עשיר, שמן זית, שום ובזיליקום (49); ועוד..

Atmosphere

לארוחות אווירה מפנקות, מציעה ‘Dagim’ מבנה יפהפה ומעוצב, המשקיף לפארק הירוק שבהוד השרון וכולל חלל בעל תקרה גבוהה, קיר יין משובח, חלונות עצומים ואקווריום עם דגי נוי המקיף את כל החלל הקסום, במרכזו ניצב בר ארוך לחווית בילוי קצבית ובקומת הגלריה ישיבה באווירה רומנטית ואינטימית יותר.

ואם הגעתם באווירה משפחתית תוכלו לשבת גם בפאטיו רחב הידיים של המסעדה, הכולל חלונות ענקיים המשקיפים אל הפארק, ואל גן המסעדה שבו גדלים שיחי תבלין ועצי הדר, שמשמשים את המטבח להכנת המנות וכבונוס לילדים גם פארק שעשועים צמוד.

Dagim אירועים:

הקונספט הקולינרי העשיר, מגוון מתחמי הבילוי בתוך המסעדה, הנוף הפסטורלי הטבעי ושפע מקומות החניה מעניקים את התנאים האופטימאליים לחווית אירוע רגוע ומפנק.

מתחמי האירועים ב-Dagim, מותאמים לאירועים של 20 עד 160 אורחים ומעניקים חוויות בילוי
מגוונות: אירועים משפחתיים ופרטיים, אירועים עסקיים, השקות, כנסים, מסיבות קוקטייל, מסיבות בר/ת מצווה וימי הולדת, אירועי בוקר, צהריים או ערב.

במסעדה חדר אירועים פרטי המכיל עד 24 איש. כל מתחמי האירועים ממוזגים ומעוצבים וכוללים מקרן, מסך ומיקרופון למצגות, מערכת סאונד מקצועית, מרפסת נוף, מתחם לעישון ו"צ’יל אאוט", וצוות מקצועי המלווה אתכם בכל צרכי האירוח.

צילום: דרור כץ

==========

ההמלצה שלי: 

אווירה: מצויינת, שקטה ונעימה, מקום יפהפה וחם, נוח לאירוח כולל אירועים
שירות: 10, שרות חם ואדיב ולא פחות חשוב: מהיר
חניה: בשפע
אוכל: מעולה! השף מקפיד על טריות וכל מנה היא עולם ומלואו
מומלץ במיוחד: לשבת בגינה, אווירה פסטורלית שרק מוסיפה לטעם הטוב באירוח
אהבתי: אלפרדו בטעם גן עדן עם פרטיות ברוטב שמנת ודג לברק עשוי ומוגש באופן יוצא דופן וטעים טעים
יחסית לפאר שהמסעדה מציעה המחירים לא גבוהים
אחת המסעדות שיותר נהניתי לאכול בהן
רחוב הציונות 7 בהוד השרון
מומלץ מאוד!

תגובות