40 עובדי כללית התנדבו בכפר סבא ברשת מע”ש

מע”ש מיועדת לאוכלוסיה מעל גיל ,21 בעלת פיגור שכלי קל עד בינוני ובעלי ונכויות התפתחותיות אחרות. מטרתו העיקרית של המע”ש היא קידום האנשים הנכים והמוגבלים בתחום התעסוקתי והוא מציע רצף תעסוקתי הכולל יחדה טיפולית, יחדה ותיקים, תעסוקה מוגנת (מע”ש), יחידה להכשרה תעסוקתית (מכבסה וחדר אוכל), עבודה נתמכת שהינה שילוב תעסוקתי מלא בשוק החופשי בפיקוח משרד התמ”ת.

במע”ש צ’יימס כ”ס קיימת מכבסה מקצועית וכן קו ייצור למוצרי אומנות, המיוצרים ע”י משתקמי המע”ש ובליווי צמוד של אשת מקצוע.
בנוסף ישנו דגש במע”ש על העשרת המשתקמים, חגיגת החגים ושיתופם בטקסים ובאירועים, יציאה לטיולים ונופש שנתי, משלחת משרד הרווחה לפולין ועוד.
העובדים של כללית עזרו ופעלו במשך כל השבועות האחרונים, אבל שיא הפעילות התקיים היום, יום שני, ה- 23.3.15, יום המעשים הטובים.

נעשתה עבודה משותפת של צביעת המקום, קישוט ושדרוג החדרים, נטיעה של שתילים, פעילות יצירה, ספורט ועוד. האווירה במקום הייתה חיובית ושמחה והעובדים של מחוז שרון שומרון הכניסו רוח התנדבות נעימה ומרעננת.

פטריסיה צימרמן, מנהלת הסיעוד במחוז שרון שומרון של כללית ומובילה פעילות למען הקהילה במחוז: “כ-200 עובדים של המחוז יצאו להתנדב בנקודות שונות במסגרות שאנו עובדים איתן. העובדים שלנו החליטו לקחת יום אחד ולהקדיש אותו לחלוטין לעשיה למען הקהילה. נעשתה עבודת קודש לאורך כל היום הזה שכולה מטרה לקבל ולעשות טוב לאחר. אני גאה בכל מי מעובדי הכללית במחוז ובטוחה שהמסורת הזו תמשיך לאורך שנים רבות ובמשך כל השנה.”

 

תגובות