מתיחת בטן – מידע והמלצות

ניתוחים פלסטיים מאפשרים לנו לשפר את המראה שלנו במקרים רבים שבהם שום דרך אחרת לא יכולה לעשות זאת. אימונים גופניים שנעשה יכולים לשפר ולחטב את שרירינו במקומו שבהם זה אפשרי, אבל בכל הקשור לבטן אנחנו מוגבלים ביכולת שלנו להשפיע עליה. בבטן יש אמנם קבוצת שרירים גדולה שאנחנו יכולים לחטב, אולם מכיוון שאנחנו צוברים שומן עם השנים בכל מיני צורות ונקודות, גם גברים וגם נשים, ונשים גם עוברות הריונות ולידה, הרי שיש מעט מאוד שאפשר לעשות במקרים שבהם העור נמתח מעבר לגבולותיו, מידלדל וצובר שומן בתחתית הבטן או במותניים. ניתוח למתיחת בטן נעשה גם אצל גברים וגם אצל נשים, כאשר אצל כל אחד מהם הדגשים שונים ומתאימים למבנה הגוף שלהם ולמראה שאותו נרצה לקבל.

 

מדוע לעבור מתיחת בטן?

הסיבות העיקריות הן אסתטיות. נשים רוצות עור מתוח ובטן שטוחה, בדיוק כמו גברים, ואם אפשר גם להראות קוביות שריריות בבטן שמסתתרות מתחת לעודפי העור מה טוב. מתיחת בטן לנשים מבוקשת גם כדי להחזיר לעצמן את קו המותניים החטוב והצר. סיבה נוספת היא העומס שמוטל על השלד ועל הגוף כשהוא סוחב שומן ועודפי עור מיותרים, שלא לדבר על הפגיעה בהיגיינה בגלל קפלי העור המיותרים.

מה עושים בניתוח מתיחת בטן וכיצד?

ראשית, לפני שעוברים ניתוח מתיחת בטן, גם אצל גברים וגם אצל נשים, יש להיפטר מכמה שיותר שומן על ידי הרזיה ואימון גופני. האימון הגופני נועד לבניית שרירי הבטן ולחטב אותם כבסיס לעור המתוח מעליהם וכדי לשפר את ההחלמה. מוצקות חדשה זו נותנת תמונה מדויקת וטבעי יורת לש מבנה הגוף שלכם, בין אם אתם גברים או נשים. חלק מעודפי השומן מוסרים במהלך הניתוח עצמו על ידי המסה ושאיבה ממקומות שבהם הצטברו ואי אפשר להיפטר מהם בדרך אחרת. הניתוח מתוכנן לפי מין מנותח ולפי מבנה גופו בהתאמה, כמובן. לאחר מכן מסלקים את עודפי העור שהצטברו. ככל שההרזיה משמעותית יותר כך גם גודל עודפי העור. נותר רק עור שמספיק כדי לסגור את חלל הבטן כעת.

עיצוב צורת הבטן החדשה

מחזקים את דופן הבטן מבפנים, ומסיימים בגימור אסתטי ופלסטי של הבטן החדשה, כשהיא מעוצבת כעת לפי המבנה שלכם – עיצוב המותניים הצרות, שחזור קו האורך במרכז ומיקום הטבור במקום הנכון. מתיחת בטן לנשים תשים דגש על המותניים הצרות כמובן. ניתוח מתיחת בטן לגברים שונה בכך שמיקום הטבור אחר, החתך שעושים להם גם הוא מתמקד באזורי התורפה שלהם, ואזורי הצטברות השומן האופייניים להם הם בדרך כלל בכרס ופחות בצורה מפוזרת כמו נשים. ההבדל בין גברים ונשים הוא גם במיקום החיתוך, כאשר נשים רגישות יורת לחתכים שמפריעים להסתובב עם בגדי ים או מחשופים וחולצות בטן. כך, ייעשה החתך אצל נשים כמה שיותר נמוך באזור הערווה. לעתים גם יוכלו להסתפק בהמסת שומן ושאיבתו כדי לחטב את הבטן ולמתוח אותה ללא צורך בהסרת עודפי עור.

תגובות