סגן ראש העירייה עו”ד איתן צנעני וחברתו לקואליציה, רוויטל לן כהן למנכ”לית העירייה, אושרת גני גונן:”את מתנהגת כפוליטיקאית ולא כמנכ”לית עירייה”. הרסגור ולוי קוראים להתפטרותה

יו”ר האופוזיציה, יובל לוי, פנה הבוקר לרות יוסף, הממונה על האזור במשרד הפנים בדרישה להתערב בנעשה בעיריית כפר סבא, זאת לנוכח סירובה של מנכלית העירייה, אושרת גני גונן, לקבל את החלטת מועצת העיר סביב מינויה הזמני של צאלה וקסמן גונן הנמשך כבר קרוב לשנה.

בישיבת מועצה האחרונה כאמור קיבלו חברי הקואליציה והאופוזיציה שביקשו לבטל התקן כליל, רוב אך המנכ”לית סירבה לקבל זאת. ואף הזעיקה את סיוע היועץ המשפטי אלון בן זקן לגיבוי דבריה. “אני רוצה שתסביר”, הורתה לאלון בן זקן..

כאשר הסגן, עו”ד איתן צנעני זעק שהזמני נמשך כבר ממאי 2016 ענתה לו גני גונן “מילוי מקום יכול לקחת גם שנתיים”…”זה לא מקום המועצה לעשות הערכת עובדים וזה לא המקום לדון אם היא מתאימה או לא מתאימה..”..”אנחנו נחליט אם ללכת למכרז פנימי או חיצוני, זה תקין, מה שלא תקין זה התערבות מועצת העיר במינויי עובדים”.

צנעני לגני גונן,: “למה אתם מתעכבים ממאי 2016.. תפקידך כמנכ”לית עירייה זה ליישם את החלטות המועצה ולא להטיף לנו מוסר. נקבעה פה במועצה מדיניות ואת עושה פוליטיקה. את מתנהגת כפוליטיקאית ולא כמנכ”לית עירייה”.

רוויטל לן כהן : “היושבים פה הם דירקטוריון העירייה ותפקידנו להתריע על מה שמתנהל לא בצורה תקינה. שום דבר לא יזוז בעיר הזאת בלי אישור מועצת העיר. יש גבול לכמה שאפשר לסרס אותנו חברי המועצה”.

בפנייתו לרות יוסף מבקש עו”ד יובל לוי מהאופוזיציה :”אודה לעזרתך לאכיפת החלטת מועצת העיר שבנדון באשר מנכ״לית המועצה הודיעה על כך שתסרב להשמע להחלטה”.

 

תגובות