על היתרונות שבהפצת ריחות לעסקים עבור בתי עסק קטנים

הקמת בית עסק קטן וחדש היא תהליך מורכב אשר מצריך התייחסות למגוון רחב של גורמים ושיקולים. תהליך זה מוכר לכל יזם אשר הקים בית עסק חדש, ונתקל באינספור ההשפעות השונות שיש לכל גורם וגורם בבית העסק על סיכויי ההצלחה שלו. בקטע הבא נתמקד בגורם מסוים אשר למרות שהשפעתו על הצלחת העסק ברורה וידועה (בבתי עסק המארחים לקוחות בשטחם דוגמת חנויות, מסעדות וכו’), מרבית היזמים ובעלי העסקים החדשים אינם נותנים לו את הדעת, ומפספסים בכל הזדמנות להגדיל את רמת האטרקטיביות של העסק בפנייתו ללקוחות מדי יום. גורם זה הוא הריח השורר במקום העסק, מפיצי ריחות מתגבש בשנים האחרונות כתחום אשר רלבנטי ליותר ויותר מקומות ובתי עסק.

 צילום : stocksnap

השפעה ממשית וניתנת לבדיקה על שיקולי הצרכנים – ריח במקום העסק

כאשר מקדישים לנושא מעט מחשבה מבינים מיד כי לריחות השפעה ממשית על כולנו, לאורך כל היום. אנו נוהגים להימנע מריחות לא נעימים ולהתרחק ממקורות ריח כאלו, ולעיתים בלי לשים לב אנחנו נמשכים לריחות נעימים יותר. כאשר מיישמים תובנות אלו לעולם העסקים הקטנים, וספציפית בתי עסק המארחים לקוחות בשטחם באופן קבוע, מבינים כי לריח השורר בשטח העסק השפעה ממשית על סיכויי ההצלחה של אותו בית עסק.

תארו לכם שאתם במהלך מסע קניות, מחפשים אחר מוצר או שירות כלשהו, ועוברים בין חנויות ובתי עסק שונים. כאשר אתם נכנסים לחנות, מסעדה או כל בית עסק קטן אחר, ושורר בו ריח לא נעים, לא תחשבו יותר מדי לפני שתצאו ותמשיכו הלאה. הרי בכל תחום יש תחרות וישנן אופציות רבות ושונות. התנהגות צרכנים זו היא דבר ידוע אשר אינספור מחקרים וניסויים כבר איששו אותו – הריח (כמו גורמים אחרים בסביבת העסק המשפיעים על החושים שלנו) משחק תפקיד משמעותי במשיכה/דחייה של לקוחות פוטנציאליים לבית העסק.

נטרול ריח רע ויצירת ריח טוב – חברה מקצועית המתמחה בריח לעסקים

מכיוון שמדובר בהשפעה ברורה וישירה כל כך על התנהגות הצרכנים, טיפול בריחות (חיוביים ושליליים כאחד) הופך לתחום בפני עצמו, במסגרתו מציעות חברות שונות המתמחות בהפצת ריחות לעסקים. חברה מסוג זה מציעה שירות מקצועי וכולל, החל מזיהוי מקורות ריח בלתי נעימים ונטרולם ועד להפצת ריחות נעימים בעסק באופן אקטיבי ובשימוש בשיטות ומכשירים שונים. מפיצי ריח חשמליים ומערכות ריח חכמות אשר יודעות לנטר את מצב הריח באזור העסק באופן שוטף, להפיץ ריחות נעימים ולהתריע בפני מקורות ריח בלתי נעימים.
יותר ויותר בתי עסק קטנים מכירים בחשיבות הריחות במקום העסק, ופונים לחברות מקצועיות המתמחות בהפצת ריחות לעסקים. אותם יזמים ומנהלי עסקים קטנים הבינו כי הריח משחק תפקיד לא קטן במשיכת לקוחות לעסק, ולכן בהצלחתו. לכן מהווה תחום זה הזדמנות לניהול אפקטיבי וצבירת יתרון מסוים על פני המתחרים, במיוחד עבור עסקים קטנים.

תגובות