קורס איפור מקצועי

תחום האיפור נחשב לאחד המרתקים ביותר בעולם האופנה, צעירים וצעירות מכל הארץ מחפשים קורס מקצועי כדי ללמוד את רזי המקצוע ולהשתלב בתעשיית האופנה המפותחת בארץ ובעולם כולו. הקורס מאפשר לבוגרים לרכוש מקצוע מעניין ורווחי לכל החיים, במהלכו רוכשים ידע תיאורטי ומעשי מקיף בעולם האיפור, מכירים את כלי האיפור ואת הטכניקות הקלאסיות והחדשניות ביותר בתחום, מתנסים באיפור מקצועי ורוכשים כלים חשובים המאפשרים להשתלב בתעשייה בארץ או לצאת לדרך עצמאית וליהנות מעסק מצליח.

למי מתאים קורס איפור?

קורס איפור מתאים לכל מי שיש לו זיקה לעולם היופי והטיפוח, ולכל מי שמעוניין להשתלב בתעשייה האופנה והאיפור בארץ. הקורס מתאים לנשים ולגברים, בכל הגילאים, לרוב אין צורך בניסיון קודם בתחום, לעתים יש להציג תיק עבודות במידה ובוחרים מסלולים לימודים של איפור אמנותי.

היכן ללמוד קורס איפור מקצועי?

יש בישראל בתי ספר רבים המציעים קורסים ולימודי איפור מקצועי, מומלץ לבחור בבית ספר מקצועי לאמנות האיפור המציע תכנית לימודים עשירה ומקיפה על ידי צוות מנוסה מהתעשייה. חשוב לבדוק מעבר לתכני הקורס מה מציע בית הספר לאיפור לבוגרי הקורס, האם המחיר כולל הטבות שונות כמו תיק איפור מקצועי עם שלל מוצרים של מיטב המותגים, הנחות ברכישת מוצרי איפור איכותיים ומקצועיים וכיוצא בזה.

קורס איפור מקצועי אורך לרוב כ-6 חודשים, בהתאם למסלול הנבחר ומספר השיעורים בשבוע, לרוב ישנם כ-23 מפגשים בבית הספר המקצועי, בסיום הקורס מקבלים תעודת מאפרת מקצועית בינלאומית מטעם מוסד הלימודים וכן תעודה של מאפרת מקצועית מטעם התמ"ת.

כדאי לדעת כי בקורס מקצועי לאיפור משלבים בין ידע תיאורטי לבין ניסיון מעשי והשתתפות בהפקות אופנה בשטח. כך יכול התלמיד לטוות רשת קשרים כבר במהלך לימודיו, ובסיוע בית הספר יוכל להשתלב בקלות בתעשיית האיפור וליהנות מקריירה משגשגת.

מה לומדים בקורס איפור?

במהלך הלימודים של קורס איפור מקצועי רוכשים התלמידים ידע מקיף רחב בנושא עולם האיפור, הקורס כולל נושאים רבים ומגוונים כגון טכניקות איפור עיניים, מורפולוגית הפנים, הצללות, הדבקת ריסים, תיחום שפתיים, איפור מקצועי של כלות, איפור נשים לאירועים, איפור לטלוויזיה ולצילומי אופנה וסטילס, איפור קלאסי להפקות אופנה בהשראת ההיסטוריה, סטיילינג ועוד.

כדאי לדעת כי בקורס מקצועי בתחום האיפור רוכש התלמיד גם ידע חשוב כיצד להקים עסק עצמאי, איך לשווק עצמו כמאפר מצליח ועוד. לקראת סוף הקורס התלמידים משתתפים בפרויקט גמר מלהיב ומאתגר המאפשר להם להפגין את היצירתיות והכישורים שלהם. פרויקט הגמר כולל בניית תיק עבודות המהווה כרטיס כניסה לתעשיית האופנה והאיפור, ויום צילומים מלהיב שמכין את הבוגר לקראת העבודה המעשית בשטח.

אפשרויות תעסוקה אחרי הקורס

אם גם אתם תמיד חלמתם להשתלב בתעשיית האופנה, היופי והטיפוח, כדאי לכם ובעיקר לכן, ללמוד קורס איפור מקצועי. הקורס מקנה לכם את הידע הנדרש כדי להשתלב בעבודה בתחום, בסיום הקורס תוכלו להציג את תיק העבודות שלכם ואת פרויקט הגמר המתועד בצילומים על מנת להשתלב בעבודות כמו סטודיו לכלות, חברות ומגזינים בתחום האופנה הזקוקים למאפרים מקצועיים להפקות, חברות להפקת פרסומות לטלוויזיה ולמדיה הכתובה, חברות קוסמטיקה, חברות להפקת אירועים הזקוקות למאפרים ומאפרות באופן שוטף, הפקות טלוויזיה וקולנוע ועוד.

אם גם אתן מעוניינות או במידה ואתם מעוניינים להשתלב בעולם היופי והאיפור כדאי לכם להירשם לקורס מקצועי. כך תוכלו ללמוד ממיטב המרצים ואנשי המקצוע את רזי המקצוע ואת טכניקות האיפור הקלאסיות והחדשות ביותר, תוך זמן קצר תוכלו לעבוד בתחום וליהנות מעבודה מאתגרת ומהנה עם הרבה זוהר ויופי, וגם מהכנסה טובה.


תגובות