יאיר אברהם במכתב גלוי לבן חמו “בגדת בכל אלה שצפו בך מעל כל במה עירונית, והתפתו להאמין בקסם האישי ובחיוכים שפיזרת לעברם”

מי שכיהן כחבר מועצת העיר בעבר יאיר אברהם, הנו הראשון מבין הפוליטיקאים המקומיים שהוציאו הודעה תחת הכותרת “מכתב גלוי לבן חמו”. הנה המכתב לפניכם 
"אלה בוודאי רגעים כלל לא פשוטים עבורך, וברמה האישית אני חש צער על שהגעת למצב בו אתה נמצא מאחורי סורג ובריח כחשוד בעבירות כה חמורות. לאחר שאמרתי את זה עלי להבהיר כי כנבחר ציבור וכתושב העיר אני חש כעס גדול כלפיך כי מעשיך הם פשוט בגידה באמון הציבור הכפר-סבאי.

"בגדת בכל אלה אשר נחשפו במשך שנים לשמועות ולסיפורים על מעשי שחיתות, התנהלות כוחנית, נקמנות כלפי שותפיך לדרך ועוד כהנה וכהנה, אך העדיפו להחריש ולשמור על כבודך וכבוד העיר.
"בגדת באלפי תושבים נפלאים המעורבים בפעילות ציבורית והתנדבותית, ובמאות עובדים מסורים של העירייה אשר האמינו כי לנגד עיניך עומד לכאורה האינטרס הציבורי בלבד
בגדת בכל אלה שצפו בך מעל כל במה עירונית, והתפתו להאמין בקסם האישי ובחיוכים שפיזרת לעברם
בגדת בכל נבחרי הציבור אשר תמכו בך לאחר שהסתרת היטב קשרים מפוקפקים ואינטרסים זרים המוגדרים כעת ע"י המשטרה כחשד כ"תעשייה של שוחד"

"עפ"י החוק היבש, הינך זכאי כל עוד לא הוכחה אשמתך אבל אנחנו כבר יודעים שמעצר משטרתי מגובה בראיות ברורות
אנו תושבי העיר לא מוכנים לאמץ את הנורמות אשר לפיהן רק מי שנמצא אשם בדין הפלילי צריך לסיים את כהונתו –
החלטה של המשטרה לא להגיש כתב אישום ואפילו זיכוי בבית המשפט לא ימחקו את החרפה הזו, ולכן אין דרך חזרה מכתב האישום הציבורי.  איננו חברים אבל אתה מכיר אותי לא רע מהתקופה בה כיהנתי כחבר מועצה – מאז ומתמיד בחנתי את ההחלטות והמעשים שלך ברמה הערכית. כמי שעוסק ומאמין בחינוך אני סבור שראש העיר הוא ראש וראשון למחנכים, ועל כן כשלת במשימה החשובה ביותר שלך להוות דוגמא אישית לדור הצעיר". 

תגובות