מזל טוב – התינוק הראשון לשנת 2017 בבית חולים מאיר: עידו סרנגה פוקס

התינוק הראשון שנולד קצת אחר חצות בבית החולים מאיר במזל טוב הוא עידו סרנגה פוקס, בראיון לפורטל השרון פוסט מספרת אמו שהייתה הקמע של המשפחה
האמא המאושרת עדי, זומנה לזירוז ב-29/12 ואושפזה בהייריסק "לתומי חשבתי יום יומיים – יולדים פלוס 2 לילות ביולדות ותם הטקס". 
אבל לבייבי חוקים משלו.. "עד מהרה הפכתי לקמע של המחלקה – כל מי ששכבה לידי בחדר, התקבלה – ילדה והמשיכה בדרכה… רק אני מצאתי את עצמי שם במשך 3 ימים ששום צורת זירוז לא משכנעת את המתנחל הקטן לפנות את השטח. לחדר לידה נכנסתי בבוקר ה-31/12 עם עוד ניסיון (הפעם תותח כבד יותר לדברי הצוות) וקיוויתי לי שזה מה שיעזור". 

היום עבר ללא התקדמות, בערב הבעל נתי הדליק נר 8 של חנוכה עם צוות חדר הלידה… בשעה 23:00 התחלפה משמרת ולחדר נכנסה המיילדת גלית שהצהירה בהתלהבות – הילד מחכה ל -1 בינואר 2017… מתכנן כניסה מרשימה..

בשעה 02:45 הודיעה רשמית גלית המילדת – קדימה זה הולך להיות התינוק הראשון של 2017… "לא כ"כ הבנו את פשר ההצהרה , אבל כנראה עידו הקטן חיכה לסימן הגדול ותוך פחות מ-10 דקות הגיח לאוויר העולם…מי שמכיר את המשפחה יודע שעד כה חי לו בבית דוכס בן 7, יאיר … שככל הנראה הציב סטנדרט די גבוה לשותף החדש במשפחה… בסה״כ די נחמד לעשות את נשימותיך הראשונות בעולם בידיעה שהיית הראשון".

מזל טוב למשפחה המורחבת !


תגובות