בהתערבות המשנה לראש העיר אורן כהן יוכלו ילדי כפר סבא ליהנות מקייטנות מדע מוזלות

המשנה לראש העיר אורן כהן (הליכוד) איננו נח לרגע ודי אם נסתכל על שלל הפעילות שעשה רק החודש, נראה שיש גם תוצאות מרשימות בצידן – משיכת תוכנית המתאר העירונית, עצירת המהלך למינוי סמנכל”ית שרות ללא מכרז, התנגדות בניית יחידות דיור נוספות בקלקליה ליד כפר סבא ,כנס רב משתתפים בסניף הליכוד עם השר לשעבר גדעון סער, משחק כדורגל לזיכרו של מיכה גולן ז”ל בהשתתפות כדורגני פאר מהעבר, שרים וחכים, הרצאה מוצלחת על רוה”מ לשעבר יצחק שמיר ז”ל וכעת יוזמה חדשה – בפגישה שוטפת שקיים כהן עם שר המדע הסתבר לו שכפר סבא איננה נכללת ברשימת הערים שייהנו מקיטנות מדע מוזלות בחופשת הקיץ. כהן ביקש מייד מהשר לאפשר גם לילדי כפר סבא להינות מהקיטנות ואכן הצדדים הסדירו את העניין ובקשת עיריית כפר סבא נענית בחיוב.

משרד המדע והטכנולוגיה שם לו למטרה להגביר את החשיפה וההנגשה של המדע והטכנולוגיה ולעורר השראה ומודעות לתחומים אלו כבר בגיל צעיר. לשם כך גיבש המשרד תכנית להפעלת קייטנות קיץ בתחומי המדעים והטכנולוגיה (קייטנות מדע) אשר יופעלו ברשויות המקומיות במהלך חופשת הקיץ, בחודשים יולי- אוגוסט 2017  בעקבות התערבותו של כהן יהיו קיטנות כאלו גם בכפר סבא במוקדים שייקבעו ע”י עיריית כפר סבא.

השר אקוניס :” אני שמח על עוד שיתוף פעולה מוצלח עם המשנה לראש העיר אורן כהן ועם עיריית כפר סבא. ילדי כפר סבא שייטלו חלק בפעילות ייהנו מחוויה מעשירה בעלות שווה לכל נפש”.

אורן כהן: “אני מבקש להודות לשר המדע והטכנולוגיה ח”כ אופיר אקוניס על האפשרות המדהימה לכלול את ילדי עירנו בפרויקט מצוין זה. אני תקווה שפעילות זו תביא בהמשך גם פעילויות טובות נוספות “.

חברת המועצה ענת קלומל שלחה במקביל פניה דחופה לצרפתי “לאחרונה העירייה מאבדת את אימון הציבור וראינו זאת בישיבת המועצה האחרונה במיוחד בתחום החינוך. והנה, הורים גילו שיש קייטנת קייץ מטעם משרד המדע והטכנולוגיה בעלות 80 ש”ח למשתתף ובסבסוד המדינה. בדקתי את רשימת הרשויות המקומיות המשתתפות וראיתי שכוכב יאיר נמנית ברשימה, אך עיריית כפר סבא לא דאגה לתושביה שגם כך עלויות הצהרונים, קייטנות הן גבוהות ולא ארגנה גם היא קייטנה בנושא מדע, טכנולוגיה וחלל. עד כמה שידוע “כוכב יאיר” האוכלוסייה שם אינה משתייכת למעמד סוציו-אקונומי נמוך ואף יותר גבוהה מהעיר כפר סבא ותלמידיה לומדים בתיכונים בעיר. אבקש ממכם בהקדם לדאוג שגם תלמידי העיר כפר סבא יהנו מקייטנה זו. להלן הקישור:  https://www.gov.il/he/Departments/General/summer_camps

 

תגובות